דברים שכדאי לדעת על מתיחת בטן

דברים שכדאי לדעת על מתיחת בטן
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

בכל לילה, לפני שאת הולכת לישון, את מייחלת בכל לבך להיעלמותם של קפלי הבטן. ומה לא עשית כדי להעלים אותם? דיאטות רצחניות, כפיפות בטן, הרמת משקולות ורכישת בגדים מתאימים. למרבה המזל, ניתוח מתיחת בטן הלך והשתכלל לאורך השנים והפך לבטיחותי הרבה יותר. אז בין אם נשארה לך בטן מההיריון האחרון ובין אם נואשת מהקפלים שנשארו לאחר ביצוע דיאטה קיצונית, זה הזמן לבחון את האפשרות של מתיחת בטן.

מה כדאי לדעת על מתיחת בטן?

לפני שאת עומדת לבצע את ההחלטה הגורלית של חייך, אלא כמה דברים שכדאי לדעת על מתיחת בטן:

· לא כל אחת יכולה לעבור את הניתוח. כשירותה של המטופלת נקבע בהתאם למצבה הרפואי הנוכחי ולהיסטוריה הרפואית שלה.

· מטרתו של הניתוח היא להיפטר מעודפים של עור אשר נוצרו באזור הבטן, במטרה ליצור בטן שטוחה עד כמה שניתן.

· ניתוח מתיחת בטן משאיר צלקת. מנתח פלסטי מקצועי ומנוסה מבצע את החיתוך בחלק התחתון של הבטן כדי לטשטש את הצלקת, ועדיין נשארת גדולה.

· ניתן לעבור ניתוח מתיחת בטן חלקי במקרה שבו מרבית קפלי העור מצויים באזור הטבור.

· על מנת לעבור את הניתוח בהצלחה, מומלץ להפסיק לעשן כשבועיים לפני ביצוע הניתוח. מעבר לכך, מוטב אף להפסיק לעשן כליל על מנת להוביל לריפוי מלא.

· ניתן לשלב את ניתוח שאיבת הבטן עם ניתוח שאיבת שומן.

· מומלץ לתאם ציפיות לפני הניתוח. עלייך לדעת בוודאות כיצד תיראה הבטן שלך ביום שאחרי.

· ולבסוף, זה שעברת ניתוח למתיחת בטן, לא אומר שמעתה והלאה את יכולה לאכול הכול. אם את מעוניינת לשמר את תוצאות הניתוח, חשוב להקפיד על תזונה בריאה. אכילת יתר, לעומת זאת, עלולה להרוס את התוצאות ולהחזיר את קפלי השומן הבלתי רצויים.

פונים לאיש המקצוע הנכון

מעוניינת לעשות מתיחת בטן, אך לא יודעת למי לפנות? ד"ר וולף הוא מנתח פלסטי ותיק ומקצועי המעניק יחס אישי לכל מטופלת. אם את מעוניינת להיות שלמה עם ההחלטה שלך, קבעי עוד היום פגישה עם הרופא. כי כבר בזמן הקרוב תוכלי לבדוק אם את יכולה לעשות את הניתוח ואיך תיראי אחרי.

דילוג לתוכן