המחירים שכדאי להכיר עבור ניתוח מתיחת בטן

| פורסם ע״י: ד״ר וולף

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח שניגשים אליו מאות אנשים מדי שנה במדינת ישראל. הניתוח יכול לפתור בצורה ברורה בעיות כמו עודפי עור שהצטברו באיזור הבטן, כמו גם עור מדולדל שמעניק מראה לא יפה ומוריד את הביטחון לאנשים שסובלים ממנו. היות וניתוח מתיחת בטן הוא נפוץ כל כך, ייתכן בהחלט שגם לכם המחשבה של לגשת אליו עברה לא פעם בראש, ולכן כדאי גם להכיר את המחירים שהוא מביא איתו. הנה כמה מהמספרים ששווה להכיר רגע לפני שניגשים לניתוח מתיחת בטן, משום שמדובר כאן על הוצאה כספית שצריך לקחת אותה בחשבון ולשקול אותה היטב.

ניתוח מתיחת בטן אחד לא יהיה דומה לשני

ניתוח מתיחת בטן אולי נשמע כמו משהו קבוע ואחיד, אבל בפועל מדובר על ניתוח שעשוי להשתנות ממטופל אחד לשני. ניתוח מתיחת בטן יכול להיות חלקי או מלא, ובהתאם הוא יהיה מורכב יותר או פשוט יותר, יקר יותר או זול יותר, וכמובן ארוך יותר או קצר יותר.

חשוב להבין לפני שעושים ניתוח מתיחת בטן שכל ניתוח, אם כן, הוא אינדיווידואלי, ולכן תצטרכו לדעת לאיזה סוג של ניתוח אתם מכוונים, ובהתאם לצפות לתוצאות.

מה העלות עבור ניתוח מתיחת בטן?

בהתאם לשוני הקיים בין ניתוח לניתוח, המחיר עבור ניתוח מתיחת בטן יהיה שונה גם הוא בין אחד לשני. בעוד שניתוח מתיחת בטן מסויים יכול להגיע למחיר של כ-20,000 ש"ח, ניתוח מתיחת בטן מסוג אחר יעמוד על כ-35,000 ש"ח ואף יותר.

אם החלטתם שאתם רוצים ללכת על הניתוח ולעשות אותו, דעו שההוצאה הכספית בהחלט שווה לכם, משום שמדובר כאן על נוסחה של עלות מול תועלת. אולי העלות נראית לכם גבוהה כרגע, אבל התועלת שהיא תביא איתה באמצעות הניתוח תהיה שווה לכם כל שקל עם נראות חיצונית טובה שאליה שאפתם להגיע.

ניתוח מתיחת בטן אצל דוקטור וולף

במרפאה שלנו אצל דוקטור וולף תוכלו לקבל ניתוח מתיחת בטן מקצועי, שעושה שימוש במגוון הכלים המתקדמים ביותר בעולם הרפואה. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!

דילוג לתוכן