הקפאת שומן – היתרונות על פני שאיבת שומן

הקפאת שומן – היתרונות על פני שאיבת שומן
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

ישנם אנשים רבים, הסובלים מעודפי שומן בבטן, בירכיים, ובאיזורים נוספים בגוף -אשר אינם מצליחים להורידם ולצמצם את היקפם- על אף שהם מקפידים על תזונה נכונה ועל פעילות ספורטיבית.

ישנן סיבות רבות להיווצרות מצב זה, למשל סיבות גנטיות, בעקבות מחלות שונות, או עודפי שומן שנוצרו לאחר הריון.

עודפי שומן אלו עיקשים ואינם יורדים בקלות, אם בכלל.

עד לאחרונה, הפתרון היחידי לשם כך היה ניתוח שאיבת שומן, שהוא אחד הטיפולים הנפוצים והמבוקשים ביותר, אבל זהו הליך כירורגי לכל דבר, עם הסיכונים הכרוכים בו ותופעות לוואי.

הביקוש לשאיבת שומן גרם להתפתחות טכנולוגיה חדשנית אשר מביאה היום פתרון חדשני, מהיר והכי חשוב- לא פולשני וזהו הליך הקפאת שומן.

מהו הטיפול הזה? למי הוא מתאים? מהו תהליך הטיפול? והאם ההחלמה מהניתוח קלה?

מהו טיפול הקפאת שומן?
טיפול הקפאת שומן הוא טיפול חדשני מסוגו, אשר מבוסס על עובדה מדעית- הטוענת כי רקמות שומן רגישות לקור הרבה יותר מאשר רקמות עור, כך שניתן לבצע קירור מבוקר של רקמות השומן בצורה חיצונית.

הקירור המבוקר הורס את תאי השומן, ולאחר מכן הגוף מוציא את תאי השומן בתהליך טבעי. תהליך זה נעשה ללא הרדמה כללית או מקומית וללא כאב.

מי מתאים לטיפול?
הטיפול מתאים לנשים וגברים שיש להם בגוף מצבורי שומן קטנים באזורים שונים בגוף כמו בטן, מותניים, ירכיים, זרועות.

איך מתבצע הטיפול?
במהלך הטיפול מוצמדות כפות המכשיר, בהתאמה לאזור המטופל, כשהעור מוגן ע"י יריעה מיוחדת המונחת עליו (קול-פד). פעולת הכפות היא יניקת והקפאת האזור המטופל לטמפרטורה של 8- מעלות, בטמפרטורה זו תאי השומן נפגעים ועוברים תהליך של מוות תאי הנקרא "אפופטוזיס", לאחר הטיפול תאי השומן הפגועים מפונים בצורה טבעית דרך מערכות הלימפה של הגוף.

כמה טיפולים צריך?
הטיפול בשיטה הינו קצר ומספיק טיפול אחד לרוב, אך ניתן לבצע עד שלושה טיפולים באיזור. ההבדל בין טיפול לטיפול הוא חודש וחצי, כאשר משך כל טיפול הוא כ70 דקות.

איך מחלימים מהטיפול?
ההחלמה מהטיפול הינה קלה ביותר, ניתן להמשיך בשגרת היום מיד לאחר הטיפול. לעיתים העור עלול להיות אדמדם ובצקתי מיד לאחר הטיפול.

מה הם היתרונות של שיטה זו לעומת אחרות?
· ללא כאב.

· שמירה על תוצאות לאורך זמן.

· טיפול פשוט במרפאה במקום ניתוח פולשני.

· החלמה מידית, וחזרה לשגרה במהירות.

דילוג לתוכן