ניתוח פנים - כל הסוגים ב-2022

כל מה שצריך לדעת על ניתוחי פנים
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

עם השנים שעוברות, אנו מתבגרים ומראה הפנים שלנו משתנה ומתבגר אף הוא. העור שלנו מתרופף והקמטים מתחילים להופיע- בצידי העיניים, במצח, בלחיים, בשפתיים, בצוואר ועוד. הסיבות לכך לא נובעות רק בשל הגיל אלא גם מסיבות אחרות כגון גנטיקה, אורח החיים, חשיפה לשמש ועישון .

כיום, המודעות הגדולה למראה החיצוני גורם לאנשים צורך ורצון לחפש מידע על הנושא ניתוח פנים, ולהכיר את אופציות הקיימות בשוק ולכל ההליכים שיש על מנת לשנות ולתקן את הדרוש.

מהו ניתוח פנים?

ניתוח פנים הינו הליך פופולרי אך מורכב יותר. הוא נדרש כאשר ישנם קמטים עמוקים בפנים, הצטברות של עודפי עור– בייחוד מתחת ללסת ובצוואר והצטברות עודפי שומן מתחת ובצידי הסנטר – ולרוב מתאים לנשים וגברים לאחר גיל 50 שאז ההידלדלות וצניחת העור גבוהה במיוחד.

ניתוח הפנים הוא ניתוח שנועד להעניק לפנים שלכם את המראה המתוח והמורם שלהם, בדיוק כמו שהיה בעבר. ידוע שככל שאתם הולכים ומתבגרים כך גם עור הפנים שלכם מתחיל להתקמט ולהשתנות בצורה שהרבה פעמים לא מניבה תוצאות יפות כל כך, ובהתאם אתם עלולים לסבול מירידה דרסטית בביטחון העצמי שלכם. ברגע שתיגשו לניתוח מתיחת פנים, תגלו שהפתרון לביטחון העצמי נמצא ממש מעבר לפינה, והוא הרבה יותר נגיש ממה שאולי חשבתם.

מה הקשר בין ניתוח הפנים לבין הביטחון העצמי שלכם?

הביטחון העצמי שלכם הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר באישיות שלכם. ידוע שאדם ללא ביטחון עצמי הוא אדם הרבה יותר מכונס, מבויש והרבה פעמים גם נמנע מכל מיני פעילויות חברתיות או מפגשים, ובהתאם הוא לא נהנה ומנצל את החיים כפי שמגיע לו. אם אתם מתחברים לתחושות האלו, אתם בוודאי יודעים מה הגורמים לחוסר הביטחון העצמי הזה, ואם הוא קשור בגיל ובנראות החיצונית שלכם – תדעו שיש מה לעשות עם זה! 

כיצד מתבצע הניתוח?

בהליך ניתוח הרמת פנים המנתח מבצע הרמה ומתיחה של העור ושרירי הפנים. המתיחה נעשית באמצעות חתכים בין השערות מעל קו השיער הקדמי במצח, ברקות ובפאות, מתחת לתנוכי האוזניים ובצידי הראש עד לחלק האחורי של הראש. החתך נעשה באופן מוסתר מאחורי קו השיער כך שלא יותיר צלקות גלויות.

באמצעות החתכים מפרידים את שכבת העור מהשרירים ומותחים לכיוון הרקות. לאחר מכן, תופרים את המקום בתפרים או סיכות נמסות ולבסוף חובשים את המקום למשך כמה ימים. במהלך הניתוח המנתח מבצע גם הסרה של עודפי העור, שאיבות שומן והזרקות שומן במקרה הצורך.

ניתוח פנים
ניתוח פנים

אילו עוד טיפולי פנים יש לצד ניתוח פנים

טיפול פילינג עמוק

ניתוח פנים לא מטפל במרקם ואיכות העור לשם חידוש מרקם העור, הסרת כתמים ופיגמנטציה יש צורך בטיפול פילינג לקילוף העור, טיפול זה הינו טיפול משלים להליך מתיחת הפנים.

הרמת עפעפיים

ניתוח זה מסיר קפלי עור ועודפי שומן – בעפעף העליון או בעפעף התחתון. לאחר מכן הוא מבצע הידוק מחדש של שכבות העפעפיים. הליך זה מתאים לשילוב יחד ניתוח מתיחת הפנים – כך שגם ההחלמה תתבצע במקביל.

מתיחת צוואר

העור בצוואר מתדלדל יחד עם עור הפנים ולכן כאשר מטפלים בעור הפנים- חשוב לטפל גם בצוואר. בהליך זה מתבצעת הסרת רקמות עור עודפות, שאיבת שומן מיותר והידוק של שריר הפלטיסמה.

הליכים נוספים שניתן לבצע הינם שאיבות שומן מקומיות במקומות הזקוקים לכך , הרמת המצח, הרמת גבות, הזרקת חומרי מילוי, הזרקת שומן עצמי ועוד.

מה כרוך בניתוח פנים?

ניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח שיש להיערך אליו מראש ביחד עם הרופא המטפל שבו תבחרו לביצוע הניתוח. בין היתר, ההיערכות הזו תכלול פגישה שבה תדברו על מראה הפנים הנוכחי שלכם ועל התוצאות שאליהן אתם שואפים להגיע, וביחד תבינו בדיוק מה הניתוח דורש מבחינה כירורגית בפועל. מה שכן, חשוב להבין שניתוח מתיחת פנים ידרוש מכם זמן החלמה, ולכן מומלץ לעשות אותו בטיימינג שנוח לכם ומסתדר לכם עם שגרת החיים.

איך לבחור רופא לביצוע ניתוח פנים?

בחירת רופא לביצוע ניתוח פנים היא בחירה גורלית, שכן אתם מפקידים בידיו את הדברים הכי חשובים לכם – הנראות החיצונית שלכם והביטחון העצמי שלכם. כדי לבחור ביעילות מומלץ לקרוא חוות דעת קודמות והמלצות, וכן להגיע לפגישה ראשונית עם הרופא ולוודא את המקצועיות והשירותיות שלו.

אנחנו במרפאה של ד"ר וולף מזמינים אתכם לפנות אלינו כדי ליהנות מהטיפול המסור והמקצועי ביותר, ולהגדיל את הסיכוי לקבלת התוצאות הרצויות.

דילוג לתוכן