מנתח פלסטי להליך הגדלת חזה

מנתח פלסטי להליך הגדלת חזה
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

ניתוח להגדלת חזה יכול להיות חלום ושאיפה של נערות רבות שמעוניינות בשיפור המראה של גופן. לעיתים ניתוח זה יכול לשפר בצורה משמעותית את הדימוי העצמי שלנו ואת ההרגשה שלנו לגבי עצמנו. כאשר אנחנו ניגשות לבצע ניתוח להגדלת חזה עלינו לדאוג לבחור מנתח פלסטי טוב שיבצע עבורנו את הניתוח. קיימים בשוק הרבה מאוד רופאים פלסטים שמציעים שירותים פלסטים, אך לא כולם מקצועיים באותה מידה. כאשר אנחנו מחפשות מנתח פלסטי לצורך ביצוע הניתוח עלינו לדאוג לערוך סקר שוק רחב ולבדוק כמה נקודות חשובות על מנת שנדע שאנחנו בוחרות את הרופא הטוב ביותר עבורנו. מנתח פלסטי צריך לעמוד בסטנדרטים מסויימים על מנת שנבחר בו לבצע עבורנו את הניתוח שישנה את גופנו.

מנתח פלסטי מקצועי ידאג לבצע בדיקה קלינית טובה של השד לפני שהוא מחליט לגבי ניתוח הגדלת חזה מתאים למטופלת. אותה בדיקה שנערכת על ידי מנתח פלסטי תעזור לנו להתאים את השתל המתאים לניתוח ותעזור לרופא לתכנן את הניתוח עצמו ואת המקום בו הוא יבצע את החתך בשד. מנתח פלסטי שאינו עורך בדיקה מקיפה ומקצועית לפני שהוא מציע לנו הצעה לגבי השתלה הוא מנתח פלסטי שהוא אינו מקצועי ולכן לא מומלץ לבחור בו לצורך ביצוע הגדלת חזה.

מנתח פלסטי מקצועי ואמין צריך להיות בעל תעודות. כאשר אנחנו ניגשות לבחור רופא מנתח עלינו לבדוק האם לרופא יש תעודות והסמכות ממוסדות מוכרים והאם הרופא חבר באגודת הפלסטיקאים. לאגודת הפלסטיקאים יש רשימה מפורטת בה מופיעים כל הרופאים הפלסטים המורשים ולכן כדאי לבדוק את אמינות התעודות של הרופא המנתח דרך הרשימה. הגדלת חזה הינו ניתוח בעל סיכון מסויים ולכן כדאי מאוד לעשות אותו אצל מנתח פלסטי מורשה.

בפגישת יעוץ מול מנתח פלסטי באפשרותינו לבחון את פתיחותו ואמינותו של הרופא המנתח, חשוב מאוד לעבוד עם רופא שיפרוש בפנינו את כל הסיכונים האפשריים והסיבוכים שיוכלים להתעורר עקב הניתוח. למרות שהסיכויים לבעיות הם אינם גבוהים חשוב מאוד לעבוד עם מנתח פלסטי שמוכן להסביר לנו את כל ההיתרחשויות שיכולות לקרות ולקחת עליהן אחריות במידת הצורך. שיחת היעוץ עם מנתח פלסטי לפני ניתוח הגדלת חזה היא שלב מכריע מאוד בבחירת הרופא. במידה והמטופלת מרגישה כימיה עם הרופא המנתח הסיכוי שהיא תבחר בו הוא גדול בעוד שבמצב בו המטופלת מרגישה תוך כדי השיחה שהיא אינה יכולה לסמוך על הרופא, היא תדע ללכת ולהמשיך לחפש רופא מטפל אחר.

עוד גורם מכריע בבחירת מנתח פלסטי הוא נושא המחיר. לכל מנתח פלסטי יש מחירים שונים לניתוחים ולכן חובה לבצע סקר שוק רחב בנושא מחירים של הגדלת חזה ולבחור במחיר שמתאים לנו ונח עבורנו.

דילוג לתוכן