מראה עיניים ופנים –כל הטיפולים להשבת הרעננות והצערת העור

מראה עיניים ופנים –כל הטיפולים להשבת הרעננות והצערת העור
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

רבים מאתנו שומעים את יום ביומו שאנחנו נראים עייפים. פעמים רבות כשאנחנו מתבוננים במראה אכן הפנים שמביטות בנו חזרה הן פנים עם סימנים שחורים מתחת לעיניים, שקיות, עפעפיים נפולים או קמטוטים שמשווים לנו מראה מבוגר יותר וחסר חיוניות.

הפתרונות היום להתגבר ולשפר את מראה הפנים הם רבים ומגוונים: שתיית מים מרובה, שימוש בקרמים, אכילה נכונה, טיפולי פנים ושיטות יופי מסורתיות מאוד פופולריים. אולם, פתרונות אלו לא עוזרים לכל אחד ונוצר ניגוד מוחלט בין הרגשתנו הפנימית והרצון שלנו להקרין מרץ ואנרגטיות, לעומת המראה הפיזי של הפנים והעיניים שמשדרות עייפות.

לאורך זמן, מצב זה עלול להשפיע על ההרגשה הפנימית ואכן לגרום לחוסר ביטחון וירידה בחיוניות.

האם ניתוחי עפעפיים שונים ישפרו את מראה העיניים?

אחת הסיבות למראה פנים עייף הוא הצטברות עודפי העור והשומן בעפעפיים העליונים הם הגורמים למראה העייף של העיניים והפנים. סיבה נפוצה נוספת היא מרזב דמעות שקוע המלווה לעתים בעיגולים שחורים מתחת לעיניים. היום, ניתן לשפר את המראה על ידי ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים. מדובר בהליך כירורגי של שכבות העפעפיים בקרבת ארובת העין ואילו עיצוב העפעפיים התחתונים אפשרי באמצעות הליך ניתוח עפעפיים בלייזר, ללא חתך, במקרים בהם עודפי העור מועטים יחסית. פתרון נוסף הוא טיפול באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לאזור העפעפיים.

כיצד ניתן לשפר את מראה עור הפנים ולהשלים את מיצוק העור?

לאחר בחירת הטיפול הנכון לעפעפיים נפולים ושקיות מתחת לעיניים, לעתים יש מקום עדיין לשיפור מראה הפנים הכללי. עור הפנים הינו אחד הרגישים ביותר וקמטים מסביב לעיניים, הפה ובעור הפנים גם תורמים למראה עור פנים עייף וכמובן לחוסר ביטחון עצמי וירידה בשביעות רצוננו בעודנו מתבוננים במראה. בחירה בהליך כירורגי היא לא החלטה קלה וברוב המקרים מלווה בפחדים וחרדות. עם התקדמות הרפואה האסתטית והדרמואסתטיקה, פותחו מגוון טיפולים לעור הפנים ללא ניתוח וללא צלקות. מתיחת עור הפנים בחוטים הינה שיטת טיפול נפוצה לקמטי פנים ומתיחת עור הפנים. ישנם מספר סוגי חוטים, אך אחד המתקדמים ביותר הוא חוטי סילוהט, המשמרים את אובדן הקלוגן הטבעי ומחזירים את המראה הטבעי לעור הפנים. משך הטיפול אורך כ-20 דקות וניתן להתאים את הטיפול לפנים, גבות, צוואר והלסת.

איזה טיפול מתאים לי?

על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי הטיפול המתאים עבורכם, יש להתייעץ עם רופא פלסטי אשר יתאים את הטיפול לעור הפנים ומצב העפעפיים והעיניים.

ההתייעצות עם מומחה ברפואה פלסטית הינה הכרחית בכדי לקבוע אם יש צורך בהליך כירורגי או שניתן להחזיר את המראה הצעיר והחיוני לעור הפנים. בפגישת ייעוץ, הרופא ייענה לכל שאלה הנוגעת לביצוע הטכני של ההליך ואף יוכל להמליץ על הליכים חילופיים, בהתאמה האישית לצרכים שלכם.

דילוג לתוכן