סוגי שתלים להגדלות חזה

סוגי שתלים להגדלות חזה
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח פופולארי ומקובל, וכיום נחשב גם לאחד הניתוחים היותר פשוטים לביצוע. הניתוח להגדלת חזה מבוצע בטכניקות שונות כך שניתן להתאים את אופן ביצוע הניתוח לצרכים הייחודיים של המנותחת. ישנם גורמים שונים המשפיעים על אופן ביצוע הניתוח ועל ההחלטה כיצד לקיים אותו. הגורמים השונים נבחנים בעת מפגש עם רופא מומחה לתחום המנוסה בביצוע ניתוחי חזה.

טרם ביצוע הניתוח להגדלת זה חשוב להכיר את הפרמטרים השונים המשפיעים על הניתוח ועל התוצאה שלו. בין הפרמטרים המשמעותיים ביותר נמצא את סוג השתל המוחדר לחזה. עם השנים הולכת הטכנולוגיה בתחום ומתפתחת יותר ויותר, כשהיא מציעה עוד ועוד אפשרויות שונות של ביצוע ניתוח בטכניקות מתקדמות ובתוצאות מרשימות. כדי להכיר טוב יותר את השתלים השונים המשמשים לביצוע ניתוח הגדלת חזה, פרטנו את האפשרויות העומדות בפני נשים המבקשות לעבור את הניתוח.

שתלים עגולים 

שתלים עגולים הינם שתלים נפוצים למדי המעניקים תחושה של שדיים טבעיים ואינם בולטים בצורה יוצאת דופן. השתלים העגולים מעניקים מראה של חזה זקור ובולט, מרשים ויפהפה. שתלים אלו מתאימים לנשים שיש להן מבנה גוף צר יחסית. שתלים עגולים בעלי בסיס רחב ופרופיל שטוח מעניקים מראה שופע שאינו זקור. אלו הם שתלים המותאמים לנשים בעלות מבנה רחב יותר.

שתלים אנטומיים

השתלים האנטומיים הינם המצאה מתקדמת יחסית המאופיינים בצורה מיוחדת של אגס או טיפה. שתלים אלו הינם בעלי צמיגות גבוהה ונותנים מראה טבעי ושטוח. השתלים האנטומיים נראים טבעיים יותר מאשר שתלים רגילים אולם יחד עם זאת הם עולים יותר מאשר שתלים רגילים. היתרון הגדול שלהם הוא אפשרות ההתאמה הגבוהה למנותחת.

שתלי ג'ל סיליקון

שתלי ג'ל סיליקון הם השתלים הפופולאריים והמועדפים על רבים. השתלים עשויים משקית סיליקון גמישה ברמות שונות המותאמת למנותחת. ג'ל ברמת סמיכות נמוכה מבטיח שדיים במרקם רך ונעים יותר ואילו ככל שהג'ל יהיה ברמת סמיכות גבוהה יותר אזי תחושת המישוש בשדיים תהיה פחות נעימה, נוקשה יותר ואף לא טבעית. מאידך, לשתלי סיליקון בעלי ג'ל בסמיכות גבוהה יש יתרונות של בטיחות גבוהה יותר שכן סכנת הדליפה במקרים אלו הינה אפסית. במקביל, הסיכוי להיווצרות קפלים הינו נמוך.

שתלי מי מלח

שתלי מי מלח הינם למעשה שתלים העשויים שקית סיליקון ריקה הממולאת במי מלח במהלך הניתוח עצמו. הלכה למעשה, לא נעשה כיום שימוש בשתלים אלו בשל דיווחים קודמים על דליפת מים משתלים לתוך הגוף ולכן מדובר בטכניקה ישנה מעט יחסית.

ישנם גדלים שונים של שתלים לחזה וטרם הבחירה חשוב להכיר את כולם ולבחור תך היכרות עם החסרונות והיתרונות של כל אחד מהסוגים. חשוב להיוועץ עם אנשי המקצוע הנכונים טרם ההחלטה הסופית על חומר הגלם של השתל, על צורתו ועל גודלו.

דילוג לתוכן