שאיבת שומן לגברים

שאיבת שומן לגברים
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

גברים רבים סובלים מבעיה שנכתבו עליה לא מעט בדיחות ומערכונים – בעיית הכרס. בעוד שגברים בעלי עודף משקל חייבים להיכנס למשטר של תזונה נכונה ואורח חיים בריא כדי לשפר את המצב ולהקל על מראה הבטן העגולה, אצל גברים רזים – בעיקר אלו שהגיעו לעשור החמישי ושישי לחייהם – מדובר בתוספת שמכבידה גם אם אינם סובלים מעודף משקל. היום גברים רבים פונים למרפאות לרפואה אסתטית כדי לשפר את המצב – כאשר הטיפול הנפוץ ביותר בתחום זה הוא שאיבת שומן לגברים.

לא לנשים בלבד
בעוד שבעולם הנשים טיפולים אסתטיים הם חלק מהשגרה ואחוזים גבוהים מאוכלוסיית הנשים מכל קצוותיה מתנסות בטיפול אסתטי כזה או אחר, אצל גברים המצב עדיין אינו שווה. יש גברים שסובלים מהבעיה אבל בגלל מחסומים שונים לא פונים לרפואה האסתטית כדי לפתור את המצב. חשוב להבין שהיום הרפואה האסתטית וטיפולי שאיבת שומן מתאימים לכולם. מי שעבר שאיבת שומן לגברים יוכל לספר לכל גבר מתלבט שהניתוח המהיר הזה שחרר אותו ממלכודת הכרס וגרם לו להרגיש בריא יותר ושלם יותר עם ההופעה שלו.

טיפול יעיל שאינו מסוכן
טיפול של שאיבת שומן לגברים מתבצע לרוב באזור הבטן. הטיפול כולל יצירת נקבים בחלל הבטן, שימוש במכשירי לייזר או שיטות טיפוליות אחרות להמסת השומן באזור והוצאת השומן באמצעות מערכת השאיבה שמחוברת לצינור שמוחדר דרך הנקבים. במקרה של שאיבת שומן לגברים שאין להם מצבורי שומן גדולים התהליך מתבצע בהרדמה מקומית בלבד. במקרים בהם שאיבת השומן יותר מסיבית, היא תתבצע באמצעות הרדמה כללית.

לאחר הטיפול נחבשת הבטן באמצעות תחבושת מיוחדת שמחזיקה את הבטן לאורך מספר שבועות, בהתאם להחלטת הרופא. המטופל מועבר להתאוששות ונשאר בבית החולים בהתאם להחלטת הרופא המטפל. לרוב השחרור הוא מהיר וההתאוששות המהותית מתבצעת בשבוע הראשון לאחר הטיפול – בבית.

אין הרבה תופעות לוואי – מעט כאבים שנפתרים באמצעות משככי כאבים רגילים, אדמומיות ונפיחות שיורדות בימים שלאחר הניתוח ולעיתים תחושה לא נעימה באזור הבטן שעוברת גם היא לאחר מספר ימים בודדים.

סוגים נוספים של שאיבת שומן לגברים
לצד טיפולי שאיבת שומן לגברים באזור הבטן, מתבצעים טיפולים אסתטיים נוספים שמוצעים לגברים. שאיבת שומן באזור הסנטר, שאיבת שומן מאזור החזה שהיא למעשה תהליך של הקטנת חזה לגברים, שאיבת שומן באזור הצוואר ועוד.

למי מתאימים טיפולי שאיבת שומן?
לא כל גבר יכול לעבור שאיבת שומן לגברים. הטיפולים מתאימים בעיקר לגברים שאינם סובלים מעודף משקל מסיבי והשומן בבטנם הוא תוצר של גיל ולא של השמנת יתר. בנוסף, גברים שסובלים מבעיות בריאותיות כמו סכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב אינם יכולים לעבור טיפולים אלו – בהתאם לשיקול הרופא המטפל. הדרך הטובה ביותר לאבחן האם אתם מתאימים לעבור טיפולי שאיבת שומן לגברים היא ליצור קשר עם מרפאה מקצועית וטובה לרפואה אסתטית ולעבור פגישת ייעוץ עם הרופא המנתח.

דילוג לתוכן