חדש בלוג

האם שאיבת שומן בבטן היא באמת פתרון טוב כמו שמספרים עליה?

בעידן של היום, אנשים רבים מחפשים אחרי פתרונות כמה שיותר פשוטים וכמה שיותר יעילים, כאלו שאין צורך להמתין עבורם במשך זמן רב, והם קורים מהרגע להרגע. תקראו לזה עצלנות, חוסר איפוק או איך שתרצו, אבל בפועל המציאות של היום מאפשרת, באמצעות טכנולוגיות ומגוון אדיר של אפשרויות שונות, להגיע לפתרונות האלו בלי להתאמץ, אז למה בכוח?

למאמר המלא
למי מתאימה מתיחת בטן?

מתיחת בטן הפכה כבר מלפני כמה וכמה שנים טובות לאחד מהפתרונות הטובים ביותר להשבת מראה הבטן היפה והרזה. אנשים רבים מוצאים בפתרון הזה יעיל, מהיר ונוח לקבלת מראה הרבה יותר חטוב מזה שהיה להם קודם לכן, ולכן עוד ועוד אנשים מצטרפים למעגל המטופלים בניתוח הזה משנה לשנה

למאמר המלא
כיצד להתכונן לניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פנים הוא תהליך הכולל שיפור מראה ותיקון פגמים באזור הפנים, באמצעות מגוון תהליכים ברפואה האסתטית.

למאמר המלא
סיכונים- תיקון אסימטריה של החזה

נזק לפטמות – אבחון מוקדם של הבעיה, הימנעות מעישון, שימוש בנקזים במידת הצורך, שמירה על אספקת דם לפטמה בטכניקה ניתוחית מתאימה, הליך תפירה נכון ומעקב לאחר הניתוח יקטינו את הסיכון. במקרה הצורך תתבצע פתיחה של התפרים לצורך הקטנת המתח על הפטמה ובמקרים מסוימים יתכן צורך בניתוח חוזר

למאמר המלא
סיבוכים- הרמת חזה

צניחה מהירה של השדיים לאחר הניתוח – התאמת הטיפול למאפיינים הביולוגיים של המנותחת ושימוש נכון בחזיות יקטינו את הסיכון. במקרה הצורך יבוצע ניתוח הרמת חזה חוזר.

למאמר המלא
ד"ר וולף פיתח שיטה חדשנית לניתוח מתיחת בטן ללא נקזים

הבטן הינה בין האברים מהם האדם הממוצע הכי פחות מרוצה. למעשה, כמעט כל אדם מנסה לשנות או לעצב את הבטן שלו בצורה זו או אחרת. תרגילי בטן,תרגילי אירובי, אימוני כוח, ניתוחים וטיפולים רפואיים שונים – כל אלו מתבצעים על מנת לשפר את מראה הבטן ולהפוך אותה לאסתטית יותר.

למאמר המלא
ניתוח פלסטי – בקיץ או בחורף? ניתוחים פלסטיים רק בחורף

כשמרגישים חוסר בטחון או כשיש בתוכנו רצון עז לשנות משהו באורח החיים, במראה הפיזי שלנו או כל שינוי בחיינו, הדבר האחרון שאנחנו חושבים עליו הוא מהי העונה המתאימה ביותר לשינוי- אנחנו פשוט מחליטים ועושים.

למאמר המלא
ניתוחים פלסטיים בקרב בני נוער ודימוי גוף

בעידן המודרני, הפרסום מתמקד לרוב באידיאל נשים וגברים מאוד אסתטיים. בני נוער וילדים חשופים בכל עת לדוגמנים ודוגמניות. גיל ההתבגרות, הינה תקופה בה האישיות ודימויי הגוף נמצאים בתהליך עיצוב.

למאמר המלא
ניתוחי חזה אסתטיים

נשים רבות אינן מתחברותלמראה החזה שלהן. משתנים רבים יכולים להוביל לכך, השנים שעושות את שלהן, הגנטיקה שעשויה להשפיע, וזה יכול להיות גם בלי סיבה ממשית– חוסר שביעות רצון ממראה החזה,דבר המשפיע רבות על הבטחון העצמי.

למאמר המלא
לפני ואחרי ניתוח מתיחת בטן – מתי מתחיל השינוי?

ניתוח מתיחת בטן הוא אחד מסוגי הניתוחים שהולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר. נשים רבות שסיימו את תקופת הלידות שלהן ורוצות שהבטן תחזור להיות שטוחה ואסתטית כמו שהיא הייתה לפני כן, כמו גם גברים ונשים רבים שהשילו ממשקלם מספר רב של קילוגרמים ונותרו עם עודפי שומן, מוצאים בניתוח מתיחת בטן את מבוקשם.

למאמר המלא
צלוליטיס – הידוק ומיצוק העור בטכנולוגיה חדשנית LPG

הצלוליטיס, משפיע על 90% מהנשים, ביניהן גם נשים רזות ומחוטבות. גם אם אימון גופני ושמירה על תזונה בריאה ומאוזנת הם חלק משגרת חייך, אינך מוגנת מפני מצבורי השומן התת- עורי, הידועים בקרב כולם כצלוליטיס.

למאמר המלא
סיבוכים- ניתוח הרמת גבות ומצח

הופעת קמטים לאחר ניתוח הרמת גבות ומצח – תיאום מוקדם של ציפיות והבהרה שמטרת הניתוח הינה להחזיר את רקמות העור למקומן הטבעי ולא להחליק את העור מקמטים. במידת הצורך יתבצע פילינג בשלב שני לאחר הניתוח, הזרקת פילר וחומר מילוי להשלמת התוצאה.

למאמר המלא
ניתוח הרמת עפעפיים –מידע חשוב

אתם בטוח מכירים את הביטוי "העיניים הן החלון לנפש ולנשמה". הביטוי העתיק מתאר את העיניים כאיבר משמעותי ובעל עומק, ולכן הן צריכות להיות בולטות ויפות. אולם העור שמסביב לעיניים ובפרט העפעפיים עלולים להשפיע באיזו צורה יבלטו העיניים שלכם.

למאמר המלא
מתיחת בטן – איך זה עובד, למי זה מתאים ומה לגבי המחיר?

נשים רבות ברחבי הארץ וברחבי העולם מוצאות את עצמן מתמודדות עם חוסר שלמות בכל הנוגע למראה החיצוני שלהן. אצל נשים מסויימות מדובר על קמטי הפנים, אצל חלק מדובר על צורת האף ואצל חלק מדובר על צורת הבטן שלהן.

למאמר המלא
ניתוח הרמת עפעפיים כפיתרון להיראות צעירים יותר

הרבה אנשים מסרבים לקבל את העובדה שהגוף שלנו לא הולך ונהיה צעיר יותר, ובוחרים לפעול כדי לתקן את מה שלא נראה להם. תחום הרפואה האסתטית הפך כבר מזמן לתחום מקובל ופופלרי.

למאמר המלא
מה חשוב לדעת בטרם ביצוע שאיבת שומן

החלטתם שאתם רוצים לשנות את מראה גופכם ואתם מחפשים הליך נוח ולא פולשני יותר מדי. תהליך שאיבת השומן הפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד ברחבי העולם ועוזר להתמודד עם בעיות קוסמטיות רבות שצצות בעקבות הצטברות שומנים.

למאמר המלא
מידע חשוב על מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן, הוא הליך כירורגי אסתטי המסייע לשטח את הבטן על ידי הסרת עודפי שומן ועור. המועמדים הטובים ביותר לניתוח בטן הם בעלי עור רפוי שלא הגיבו היטב לתזונה ופעילות גופנית.

למאמר המלא
רוצה לעבור ניתוח להרמת החזה? קראי את זה

רוצה לעבור ניתוח להרמת החזה? קראי את זה אחד הדברים הכי חשובים בקרב נשים רבות הוא החזות החיצונית שלהן, והחזה הוא חלק חשוב, מרכזי ומשמעותי מאוד בתדמית ובחזות של הגוף הנשי. יחד עם זאת, חלק מהנשים אינן מרוצות מגודל החזה שלהן, ומוצאות את עצמן מסתכלות על עצמן במראה בתסכול רב.

למאמר המלא
מתיחת בטן בשנת 2020

שנת 2020 הביאה איתה, מעבר לעשור חדש, גם נגיף חדש שהעולם לא הכיר – נגיף הקורונה. הנגיף הביא איתו חוסר וודאות מוחלט, וגרם למדינות שלמות מסביב לעולם להיכנס למצב של סגר, בו אין יציאה ואין כניסה אל הבתים.

למאמר המלא
שאיבת שומן מהבטן בשנת 2021

בשנת 2020 נכנסנו לשגרה שלא הכרנו קודם לכן. השגרה שלנו הפכה להיות לחוצה, לא ברורה, מלאה באי וודאות ובחוסר נוחות. כל זאת בעקבות משבר הקורונה אשר גרם לרבים לאבד את עבודתם, להישאר עם הילדים בבית וכמעט ולא לעשות פעילות גופנית חיצונית.

למאמר המלא
כיצד בטן שטוחה עוזרת לביטחון העצמי

בטן שטוחה הייתה מאז ומעולם חלומן של נשים רבות, כאשר השאלה כיצד בטן שטוחה עוזרת לביטחון העצמי הינה שאלה אשר מעסיקה נשים בכל רחבי העולם. במאמר זה ננסה לענות על שאלה זו.

למאמר המלא
למה חייבים לשלב ספורט כשעושים שאיבת שומן?

אחת הסיבות המרכזיות בגינן גברים ונשים בוחרים לבצע שאיבת שומן היא השאיפה לשפר את המראה האסתטי. לעיתים מדובר גם בסיבות בריאותיות, או צורך לשפר את איכות החיים, דימוי עצמי, ביטחון וכדומה. בכל המקרים ניתן לראות כי השאלה למה חייבים לשלב ספורט כשעושים שאיבת שומן מעסיקה את כל מי שבוחר לבצע את הניתוח.

למאמר המלא
טיפים לבחירת מנתח למתיחת בטן

ניתוחים פלסטיים יכולים להיות לא נעימים במקרים הטובים ולהשתבש ממש במקרים פחות טובים. לכן כמו כל דבר שקשור בבריאות שלכם, מאוד חשוב ללמוד איך לבחור את המנתח הנכון ולהבין מה חשוב לנו במנתח פלסטי.

למאמר המלא
מה ההבדל בין ניתוח מתיחת בטן למתיחת פנים?

ניתוחים פלסטיים יכולים להיות מורכבים ולכן מאוד חשוב להבין את השוני ביניהם. מעבר למטרות השונות אותם הם מספקים לכן, אנו בקליניקה של ד"ר וולף החלטנו לכתוב לכם מה ההבדל בין מתיחת בטן למתיחת פנים בשביל שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם עם כל הידע המתאים שאנו יכולים לספק.

למאמר המלא
מה קורה בניתוח שאיבת שומן ואיך הוא עוזר?

אין דבר מדכא יותר מלהסתכל במראה ולא לאהוב את מה שאנחנו רואים. בעבר, לא היתה לנו ברירה אלא להשלים עם העניין הזה, ולקבל את עצמנו כפי שאנחנו, אולם היום תחום הרפואה האסתטית הולך ומתפתח בצעדי ענק, וכחלק מהעניין מוצעים כל מיני טיפולים שיאפשרו לכם להגיע לאילו תוצאות שרק תרצו. שאיבת שומן, לדוגמה, היא אחד הטיפולים הנפוצים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, אז מה בעצם הוא נותן ולמי הוא מיועד?

למאמר המלא
מה הסיכונים בהמסת שומן?

תחום הרפואה האסתטית הלך והתפתח בעשורים האחרונים לכדי תחום שנשים וגברים רבים פותחים את הראש לגביו, ומעוניינים לעבור אי אילו תהליכים, ניתוחים וטיפולים אשר יאפשרו להם ליהנות מהמראה החיצוני המושלם שעליו הם תמיד חלמו. המסת שומן הוא אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר בארץ ובעולם, ולכן רגע לפני שאתם ניגשים אליו חשוב גם להכיר את הסיכונים שהוא טומן בחובו. אם כן, הכנו לכם כאן כמה נקודות שכדאי להכיר בנוגע לסיכונים בהמסת שומן.

למאמר המלא
כיצד תתכונני לניתוח מתיחת בטן?

בטן רפויה ולא מתוחה היא נחלתן של רבות. יש לה סיבות שונות החל מגנטיקה ועד להריונות ולידות שגורמים לסיבי האלסטין ולשרירי הבטן להיקרע מה שלא מאפשר לה לחזור ולהיות מוצקה כמו לפני.

למאמר המלא
ניתוח מאמי מייקאובר

הריונות ולידות הם דבר מבורך ואין יותר מרגש מהם. רוב הנשים בגיל הפריון רוצות לעבור את זה, למרות ה”מחירים” הלא פשוטים לפעמים שמתגמדים אל מול הפלא הזה שרואים מול העיניים בדמות הילדים.

למאמר המלא
בחזרה לגופך – ניתוח מאמי מייקאובר

בשנות ההריונות והלידות גוף האישה עובר לא מעט טלטלות. השנים הללו הן שנים מבורכות, שנים בו מגיעים הילדים לעולם ואין גבול לאושר ולטוב, אבל מבחינה פיזית השנים הללו נותנות את אותותיהן.

למאמר המלא
ניתוח מתיחת בטן - מה קורה בפגישת הייעוץ?

רבות מכן אינן מרוצות ממראה הבטן שלהן. זה יכול לקרות מסיבות שונות אשר גרמו לכן לחוש חוסר ביטחון ואי נוחות עם גופכן, סיבות כגון- גנטיקה, ירידה משמעותית במשקל ובעיקר הריונות, כשכל אלו מביאים בסופו של דבר לבטן רפויה ולא מתוחה מבחינה אסתטית.

למאמר המלא
טיפול הזרקת חומרי מילוי קמטים

רק במחצית השנייה של המאה העשרים הגיעו הניתוחים הפלסטיים, כסוג של מענה ופתרון לכל אלו שרצו לשפר את המראה הטבעי של העור.

למאמר המלא
מילוי קמטים - כל הדברים החשובים

לדאבוננו, איננו הולכים ונעשים צעירים לאורך הזמן. ההזדקנות היא תהליך ביולוגי טבעי החל סביב הגילאים 40 עד 50. החשש מההזדקנות, שהוא דבר טבעי ונורמטיבי לחלוטין, מביא רבים מאיתנו לחפש את הדרכים הצדדיות שיביאו אותנו להיראות צעירים ולו בקצת.

למאמר המלא
הזרקת בוטוקס: כל מה שרצית לדעת

כדי להבין מהי הזרקת בוטוקס, חשוב להכיר את החומר עצמו. הזרקת בוטוקס נעשית האמצעות חלבון המופק ממה שנקרא בוטוליניום טוקסין.

למאמר המלא
מהפכה בתחום המסת שומן: הכירו את טכנולוגיות Cooltech ו -LPG

בעידן המתקדם והטכנולוגי של היום, הניתוחים הפלסטיים של פעם מקבלים מתיחת פנים תחת ידיהן המיומנות והמקצועיות של מומחי הרפואה הפלסטית.

למאמר המלא
כל מה שצריך לדעת על ניתוח פלסטי

כל אחת רוצה להשיג מראה צעיר ורענן יותר. לאחת די להתאפר, לשנייה די ללבוש בגד יפה, אך יש נשים שאינן מסתפקות בכך.

למאמר המלא
כשהגוף עובר שינוי

כשהגוף עובר שינוי כולנו רוצות להיראות טוב לא רק בעיני הסביבה שלנו, אלא בראש ובראשונה בעיני עצמנו. והיום בזכות התקדמותה של הרפואה הפלסטית הדבר אפשרי בהחלט.

למאמר המלא
מהי דרמואסתטיקה ומה כלול בתוכה?

דרמואסתטיקה מתייחסת לטיפולים אסתטיים בעור. העור שלנו נחשב למעשה לאיבר הגדול ביותר בגופנו! שמירה על עור בריא מתחילה כמובן מבפנים, בעזרת שתיה מרובה, תזונה ושעות שינה ומנוחה מספקות, אך עם כל זאת, הזמן אינו עוצר מלכת.

למאמר המלא
הקטנת חזה – חשוב לדעת

מחקר שנערך בקרב נשים בעלות חזה גדול וגוף קטן העלה כי הפחתה של 500 גרם שומן מהחזה שיפר בצורה משמעותית בעיות בריאותיות שונות שהטרידו אותן.

למאמר המלא
כל מה שרצית לדעת על ניתוחי חזה

תחום ניתוחי החזה הינו תחום מפותח ושכיח מאד, ולכן כרוך בסיכונים נמוכים מאד אולם יש לקחת אותם בחשבון טרם קבלת ההחלטה.

למאמר המלא
ניתוח הגדלת חזה ע"י מנתח מקצועי

הנתונים מראים כי מדי שנה כעשרת אלפים איש במדינתנו עוברים ניתוחים פלסטיים כאשר ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפופולרי ביותר. מאמר זה יספק לכם מידע חשוב על ניתוחי הגדלת חזה.

למאמר המלא
טיפול בסרטן השד ושיחזור שד

כל מנתח סרטן שד שמבצע בקביעות כריתת גוש סרטני בשד מתמודד עם השאלה "האם הוצאתי את כל הגידול?" בשלושים עד שישים אחוזים התשובה תהיה "לא". המשמעות היא שהמטופלת חייבת לעבור ניתוח שני להסרת הגידול שנותר.

למאמר המלא
הנחיות לפני ניתוח שחזור שד

לפני ניתוח שחזור שד יש להתכונן כראוי ולהקפיד על מספר כללים חשובים, כדי שהניתוח יעבור בהצלחה והתוצאה תהיה מושלמת.

למאמר המלא
סיבוכים- ניתוח שחזור שד

שחזור שד הוא ניתוח שאיננו כרוך כמעט בכל סיכון. בנוסף לכך, בידיו של מנתח מיומן ומקצועי רמת הסיבוכים בניתוח שחזור שד היא נמוכה ביותר.

למאמר המלא
סיבוכים- ניתוח שחזור שד

שחזור שד הוא ניתוח שאיננו כרוך כמעט בכל סיכון. בנוסף לכך, בידיו של מנתח מיומן ומקצועי רמת הסיבוכים בניתוח שחזור שד היא נמוכה ביותר.

למאמר המלא
הנחיות לפני ואחרי ניתוח תיקון אסימטריה

בוודאי תופתעי לדעת כי תופעת האסימטריה בחזה קיימת בקרב מרבית הנשים אך לרוב אינה מורגשת אן נראית לעין.

למאמר המלא
ניתוח תיקון אסימטריה של החזה

בוודאי תופתעי לדעת כי תופעת האסימטריה בחזה קיימת בקרב מרבית הנשים אך לרוב אינה מורגשת אן נראית לעין.

למאמר המלא
עובדות חשובות על ניתוח הקטנת חזה

ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח המיועד להקטנת שדיים גדולים מהממוצע. ככזה, ניתוח הקטנת חזה הוא בעל ערך כפול – אסתטי וגם בריאותי,

למאמר המלא
הקטנת חזה אצל גברים

כ-40% מאוכלוסית הגברים בעולם סובלים מתופעה של גדילת יתר של רקמת השד. תופעה זו מופיעה בדרגות חומרה שונות ושכיחה בעיקר אצל גברים הסובלים מעודף משקל, אך לעיתים עלולה להיגרם גם כתוצאה מנטילת תרופות מסוימות או גנטיקה.

למאמר המלא
חזה גדול מידי גורם לביטחון עצמי נמוך יותר

חזה שופע נחשב מאז ומעולם לאחד הסממנים הבולטים ביותר של הנשיות והפריון. על אף המגמה ההולכת וגוברת בעולם לביצוע ניתוחים להגדלת חזה, נשים אשר "התברכו" בחזה גדול מדי מבינות ויודעות שהדבר עלול להוות מטרד.

למאמר המלא
חזה גדול כבעיה לעוסקות בספורט

נשים בעלות חזה גדול, וכאלו העוסקות בספורט בפרט, יודעות את האמת המרה, ולעיתים אף כואבת - שדיים גדולים יכולים להוות מטרד. הרבה נשים ש"בורכו" בחזה גדול מתלוננות על הנטל והקושי שבביצוע פעולות היומיום.

למאמר המלא
הקטנת חזה לאחר לידה

כבר בסיפורי התנ"ך ואף במיתולוגיה היוונית ובאגדות הילדים, ייחסו הנשים חשיבות רבה למראה החיצוני ולקימורי הגוף. כשאישה מסתכלת במראה, יש בעיניה משמעות גדולה לבבואה המתגלה מולה.

למאמר המלא
מתי לא נבצע הקטנת חזה?

ניתוח הקטנת חזה נועד לעיצוב מחודש של שדיים גדולים ונפולים ונעשה הן בשל סיבות אסתטיות והן בשל סיבות בריאותיות. כאשר השדיים גדולים מדי עבור גוף האישה, צורתם לרב אינה אסתטית, אך מלבד זאת נוצרת גם אי נוחות בשל משקלם

למאמר המלא
הנחיות לפני ואחרי ניתוח הקטנת חזה

נזק לפטמות – אבחון מוקדם של הבעיה, הימנעות מעישון, שימוש בנקזים במידת הצורך, שמירה על אספקת דם לפטמה בטכניקה ניתוחית מתאימה, הליך תפירה נכון ומעקב לאחר הניתוח יקטינו את הסיכון.

למאמר המלא
סיבוכים- ניתוח הקטנת חזה

נזק לפטמות – אבחון מוקדם של הבעיה, הימנעות מעישון, שימוש בנקזים במידת הצורך, שמירה על אספקת דם לפטמה בטכניקה ניתוחית מתאימה, הליך תפירה נכון ומעקב לאחר הניתוח יקטינו את הסיכון.

למאמר המלא
ייעוץ לפני ניתוח הרמת חזה

המראה החיצוני בכלל, ומראה החזה בפרט, תופסים חלק משמעותי בעולמן של הנשים. כולן רוצות להרגיש יפות ואטרקטיביות, ולכן מטפחות ומבליטות את מה שהטבע העניק להן.

למאמר המלא
הרמת חזה ללא שתלים

בנות המין הנשי מתעסקות לא מעט במראה החיצוני שלהן. עם התפתחות הטכנולוגיה, התפתחו גם האפשרויות לשינוי ושיפור המראה החיצוני. כיום, למעשה, יש מגוון תיקונים לתהליכים טבעיים שעובר הגוף.

למאמר המלא
הנחיות לפני ואחרי ניתוח הרמת חזה

כדי שהניתוח יתבצע בהצלחה ותוצאותיו יהיו מושלמות, ישנם כמה כללים חשובים שיש להקפיד עליהם:

למאמר המלא
ניתוחי חזה ובטן - לפני או אחרי לידה והריון?

תקופת ההיריון היא תקופה המלווה בשינויים פיזיולוגים רבים. במהלך ההיריון חלה עלייה במשקל, הגוף משתנה וסימני מתיחה מעטרים את הבטן הגדלה.

למאמר המלא
דילוג לתוכן