הצערת עור הפנים

הצערת עור וטיפול בקמטים במכשיר CO2

מראה הפנים שלנו הוא אחד הדברים החשובים לנו, וככל שעשורי החיים נותנים בנו את אותותיהם אנו מקדישים למראה הפנים יותר תשומת לב. גברים וגם נשים מבחינים בקמטים המתחילים להיווצר בצדי הפה, בקמטוטים הקטנים מסביב לשפתיים ובקמטי הצחוק מסביב לעיניים. עם השנים העור מתחיל לאבד גמישות ולעתים קרובות נוצרים עליו גם כתמים שהם תוצאה של חשיפה לשמש ושינויים הורמונליים.

המטרה: להחזיר את המראה הצעיר

בעידן המודרני, כשעדשת המצלמה הסלולרית קרובה אל פנינו מאי פעם, אנחנו רואים כל קמט וכל כתם. הרצון להיראות טוב בכל רגע נתון ובעיקר כשאירועים גדולים ומצולמים מתקרבים מביא את כולנו לנסות פתרונות שונים שלכולם מטרה אחת – להיראות צעירים יותר וזוהרים יותר. 

גם כשאנחנו מקפידים ומקפידות על שתייה מרובה, על אוכל בריא ופעילות גופנית ועל הזנת העור וטיפוחו בעזרת קרמים – את סימני הזמן אי אפשר לעצור ללא התערבות. אבל לפני שמתייאשים או פונים לניתוח פלסטי יש בהחלט מה לעשות, ואפשר לשפר את מראה עור הפנים באופן משמעותי גם ללא ניתוח.

הפתרון: טיפול בקמטים בלייזר CO2RE

טיפולי פילינג לעור הפנים ידועים כיעילים, ועם השנים והשיפורים בטכנולוגיות הם הופכים ליעילים אף יותר, ויכולים להביא לשיפור משמעותי במצב הקמטים והכתמים, ללא התערבות ניתוחית, ובזמן החלמה קצר יחסית.

מכשיר הלייזר הפרקציונלי, המוכר גם כ-CO2RE, הוא אחד היעילים לטיפול בקמטים ולהצערת עור הפנים. המכשיר מאפשר דיוק רב, והקרניים שהוא שולח, בשש רמות שונות, מסוגלות להגיע לשכבות עור בעומק שונה. כך ניתן לטפל בעזרתו בצלקות בחומרה משתנה, בקמטים, בנזקי אקנה ולהצעיר את העור, למצק אותו ולרענן את עור הפנים.

איך עובד טיפול פילינג בלייזר?

קרן הלייזר נוגעת בעור בנקודות זעירות ומדויקות של אנרגיית חום, היישר אל האזור שבו דרוש הטיפול. הלייזר יוצר פגיעה מבוקרת בעוצמה הנכונה והנדרשת, והנקודות הפגועות מוקפות בעור בריא. נקודות הפגיעה הזעירות מעודדות את העור להתחדש ולייצר קולגן ותאי עור חדשים, וכך משיגים חידוש רקמות, מיצוק ומראה עור בריא וזוהר יותר.

התוצאות:

הטיפול במכשיר CO2REאינו ארוך: בין 20 דקות לחצי שעה בלבד. ההחלמה אינה מסובכת, ונמשכת בין 7 ל-10 ימים: בימים הראשונים העור מתקלף (כמו לאחר חשיפה לא מוגנת לשמש) ויש להימנע מחשיפה ישירה לשמש. הקפדה על הוראות נוספות שיתקבלו לאחר הטיפול במרפאתנו תביא אותך לתוצאות מעולות ולעור פנים רענן ובריא יותר.

הצערת עור הפנים – הטכנולוגיות החדשות

בעידן הדיגיטלי של היום, כל אירוע מתועד בסמארטפון – תמונות שלכם מאירועי משפחה, חתונות וחגיגות בעבודה. כשכל פריים מנציח לעד את הקמטים והכתמים בעור הפנים, הצוואר והזרועות, המודעות שלנו למראה הפיזי גדולה היום מתמיד. כתוצאה מכך, טיפולים אסתטיים לריענון מראה העור במטרה להתקרב למראה צעיר וזוהר כמו בהוליווד, גם הם הופכים לנפוצים יותר היום. כל אישה רוצה להיראות במיטבה תמיד ובמיוחד באירוע גדול. טיפולי פנים כגון פילינג בלייזר לטיפול בפצעי אקנה, צלקות, קמטים והצערת עור הפנים או מתיחת פנים באמצעות חוטי סילוהט, הופכים לחלק מרכזי בהכנות לאירוע הגדול, בנוסף לבחירת השמלה וכניסה למשטר תזונה.

ההחלטה לפנות לרפואה פלסטית הינה החלטה שלרבים קשה לעשות. למרות הרצון לרענן את עור הפנים, חלק מהנשים יפחדו לנסות טיפולים חדשניים, מאחר והן לא מכירות את התחום, ההשלכות והתוצאות, לכן פעמים רבות הן יהססו לפנות לייעוץ או לקבוע פגישת ייעוץ אצל רופא מומחה. תחושות אלו יתעצמו ברגע שיקבלו ידיעה על אירוע משפחתי בהתראה קצרה – חתונת בזק או ברית/ה. הודות לטכנולוגיה המתקדמת ברפואה האסתטית, היום ישנם מגוון טיפולים אסתטיים אשר אינם מחייבים זמן טיפול והחלמה ארוך וניתן לבצע אותם בהתרעה קצרה ולראות את השפעתם על מראה העור לאחר הטיפול הראשון.

טיפול פנים באמצעות לייזר פרקציונלי

אחד הטיפולים להענקת מראה זוהר וצעיר לקראת אירוע משפחתי ומרכזי בחיים הוא טיפול פילינג בלייזר לעור הפנים.

טכנולוגיית הלייזר הפרקציונלי היא טכנולוגיה חדשנית להצערת עור הפנים וטיפול בקמטים. הטיפולים נחלקים ל-6 רמות, כאשר כל טיפול מותאם לשכבת העור בה רוצים לטפל. מכשיר ה-CO2RE מאפשר טיפול באזור ממוקד בפנים הודות לקרן הלייזר המדויקת והאפשרות לעבוד ברמות עומק שונות של העור ולכן אפקטיבי ביותר במקרים של הצערת וריענון עור הפנים, קמטים, צלקות, נקבובים בעור ואקנה. במהלך הטיפול קרן הלייזר שולחת נקודות זעירות לאזור בו רוצים לטפל. נוצרות נקודות זעירות של עור שניזוק, המוקפות בעור בריא המעוררות את התחדשות הרקמות הפגועות, קלוגן והיווצרות תאי עור חדשים.

משך הטיפול הוא בין 20-30 דקות, ב-7-10 הימים הראשונים לאחר הטיפול ניתן לצפות לקילוף שכבת העור הישנה, בצורה הדומה לעור הנשרף לאחר חשיפה ארוכה לשמש, ללא הגנה.

טיפול LPG

מעולה לטיפול בקמטים באמצעות תנועת שני גלילים ממונעים ותנועה סיבובית באזור ממוקד בפנים, דמוי עיסוי לעור הפנים. המטרה לעורר מחדש יצירת קלוגן להשבת האלסטיות והחלקת הקמטים. בנוסף, מוגברת יצירת חומר אלסטין אשר מחזק את תאי העור ומשפר את כושר התנגדותו לתנודות שרירים והיווצרות קווי ההבעה. שיטת הטיפול אורכת כשעה, אינה מלווה בכאבים ואינה פולשנית, מקנה לעור מראה הומוגני וגמיש יותר לאחר סדרה של  10 טיפולים.

עם ההתקדמות ברפואה הפלסטית ותחום הדרמואסתטיקה, ההיצע בטיפולים להצערת ושיפור עור הפנים הינו רחב ביותר. חשוב להבין, שלא כל טיפול יתאים לכל אישה ועשוי להשתנות בהתאם למצב העור והבעיות שיש לטפל בהן. פגישת ייעוץ עם רופא מומחה היא הדרך הכי טובה ובטוחה להשגת התוצאות הרצויות למראה פנים רענן, מוצק וצעיר יותר לקראת אירוע חשוב או כחלק משגרת הטיפוח היומית.

נכתב על ידי ד"ר וולף – מנתח פלסטי

דילוג לתוכן