מיצוק העור

המרכז הרפואי דר' וולף הדוגל בחדשנות, מקפיד על שילוב טכנולוגיות טיפול מתקדמות ובטוחות המאפשרות טיפול בהצערת העור ובתופעות עור נוספות בדרך קלה ומהירה המעניקה אלטרנטיבה אסתטית שאינה פולשנית.

טכנולוגיית ELOS

מכשיר ה-ELOS , המבוסס על טכנולוגיית תדרי הרדיו ואנרגיית האור, מטפל במגוון רחב של בעיות ותופעות עור חיצוניות ומאפשר שיקום של העור והצערתו. בשיטה זו ניתן לחדש ולרענן את מראה העור, להעניק לו מראה מוצק וצעיר יותר, לטפל בפיגמנטציה, בכלי דם מורחבים וכן בתופעת האדמומיות על העור.

היתרונות הבולטים של ה-ELOS

• טיפול בכל גווני העור, מהבהיר ביותר ועד הכהה ביותר.
• טיפול בכל סוגי וגווני השיער, מהבהיר ביותר ועד הכהה ביותר.
• שילוב שני סוגי האנרגיה השונים – רדיו ואור – מאפשר התאמה אופטימלית ואישית של הטיפול לסוג העור ולסוג השיער.
• תוצאות השיטה הטובות הוכחו במחקרים קליניים רבים.
• ליהנות מכל היתרונות – טיפול עמוק ובטוח שמאפשר חזרה מהירה לשגרת החיים ללא צורך בזמן החלמה בבית.

ה-E-STYLE

מכשיר בעל אפשרויות רבות לטיפולים אסתטיים מגוונים ובהם מיצוק העור, הצערת העור והבהרת כתמי פיגמנטציה. למכשיר יש פונקציות טיפוליות רבות המתבצעות באמצעות טכנולוגיית ה-ELOS.

מיצוק העור (SKIN TIGHTENING)

אפליקציית ELOS זו משמשת למתיחת העור ולמיצוקו על-ידי שימוש מזערי באנרגיית אור בשילוב עם אנרגיית תדרי רדיו (RF) גבוהה. הטיפול באמצעות האנרגיות השונות מעודד יצירה מוגברת של סיבי קולגן חדשים ומסייע למיצוק העור ולמתיחתו.

הצערת העור (SKIN REJUVENATION)

אפליקציית ELOS זו משמשת להצערת העור, לחידושו ולרענונו. האפליקציה משמשת לטיפול בפיגמנטציה, בכתמי הגיל, בנזקי החשיפה לשמש, בנזקי כלי דם (ROSCEA TELANGIECTASIAS) ובמרקם עור לא אחיד. אנרגיית האור בשילוב עם אנרגיית תדרי הרדיו (RF) מותאמת באופן סלקטיבי למטופל ולמטרת הטיפול, ומובילה לתוצאות מרשימות.

כמה טיפולים נדרשים?

היתרון הגדול של שיטות אלו הוא האפשרות לשלב את הטיפול בשגרת החיים כך שגם אנשים עסוקים מאוד יכולים להתפנות לכך. 5-6 טיפולים, במרווח של אחת לחודש יספיקו כדי לקבל תוצאות מרשימות כאשר טיפול אחד אינו עולה על חצי שעה. את תוצאות המתיחה ניתן לראות באופן מיידי לאחר הטיפול ובהמשך לצפות כיצד העור מקבל מראה מוצק יותר ויותר. השיפור ניכר ומתגבר מטיפול לטיפול ומגיע לשיא לאחר שלושה חודשים.

טיפולי עור קוסמטיים והשימוש בטכנולוגית ELOS

מכונת ה-ELOS משמשת לטיפול במגוון רחב של בעיות עור חיצוניות, לשיקום העור ולהצערתו.
טכנולוגית ה-ELOS מבוססת על שימוש בתדרי רדיו בשילוב עם אנרגיית אור בתדרים אחרים והיא פועלת בהתאם לתקני בטיחות ברמה הגבוהה ביותר.
באמצעות המכונה ניתן לחדש ולרענן את מראה העור, למצקו ולהבהיר כתמי פיגמנטציה ולטפל בקופרוז ( כלי דם מורחבים ואדמומיות בעור).

מכשיר E-STYLE

 E-STYLE הוא מכשיר רב יישומי לטיפולים אסתטים שונים. במכשיר ישנן פונקציות טיפוליות רבות
המתבצעות באמצעות טכנולוגית ה-ELOS, וכוללות: מיצוק של העור, הצערת העור והבהרת פיגמנטציה.
 

היתרונות של השימוש בטכנולוגית ELOS

  • טיפול בכל גווני העור, החל מהבהיר ביותר וכלה בכהה ביותר.
  • טיפול בכל סוגי וגווני השיער, החל מהבהיר ביותר וכלה בכהה ביותר.
  • השילוב של שני סוגי אנרגיה שונים מאפשר התאמה אופטימאלית ואישית של הטיפול לסוג העור ולסוג השיער.
  • לטיפול בשיטה זו ישנן תוצאות טובות ביותר שהוכחו במחקרים קליניים רבים.
  • טיפול עמוק ומאוד בטוח לאחריו ניתן לחזור מייד לעבודה ללא זמן החלמה בבית

מיצוק העור (SKIN TIGHTENING)

  •  אפליקציית ELOS זו משמשת למתיחת העור ולמיצוקו. במהלך הטיפול נעשה שימוש מזערי באנרגיית אור בשילוב עם אנרגיית תדרי רדיו (RF) גבוהה. הטיפול באמצעות האנרגיות השונות מעודד יצירה מוגברת של סיבי קולגן חדשים ומסייע למיצוק העור ולמתיחתו.

הצערת העור (SKIN REJUVENATION)

  • אפליקציית ELOS זו משמשת להצערת העור, לחידושו ולרענונו. האפליקציה משמשת לטיפול בפיגמנטציה, בכתמי הגיל, בנזקי החשיפה לשמש, בנזקי כלי דם (ROSCEA TELANGIECTASIAS) ובמרקם עור לא אחיד. אנרגיית האור בשילוב עם אנרגיית תדרי הרדיו (RF) מותאמת באופן סלקטיבי למטופל ולמטרת הטיפול, ומובילה לתוצאות מרשימות.
הטיפול מתאים מאוד גם לאנשים עובדים ועסוקים – מספיקים 5-6 טיפולים במרווח של חודש מטיפול לטיפול. כל טיפול אורך כחצי שעה בלבד ישנן תוצאות מיידיות של מתיחה ובהמשך מיצוק ושיפור מראה העור שמתגבר מטיפול לטיפול ומגיע לשיא לאחר שלושה חודשים.
Viora Feb 97 logo 683x1024 1
viora IPL
דילוג לתוכן