מחיר שאיבת שומן

מחיר שאיבת שומן
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

ניתוח שאיבת שומן הוא הניתוח הפלסטי הכי נפוץ בישראל ובארצות הברית, ולא בכדי. בעקבות ניתוח מוצלח של שאיבת שומן, הגוף מתעצב ומשפר את הדימוי העצמי של המטופל ואת מצב רוחו. ניתוח שאיבת שומן מוצלח גם משנה לחיוב את אורך החיים של המטופל, והופך אותו לבריא יותר, היות ועל מנת לשמור על תוצאות הניתוח, המטופלים משנים את סגנון אכילתם והופכים את הספורט לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלהם. יתן להבחין מדי שנה בעוד אלפי מטופלים שבוחרים בניתוח שאיבת שומן למען הכנסת שינוי מהותי למראה החיצוני שלהם, והסיבה לכך היא ברורה – יש לו השפעה על ממדים שונים ומרכזיים במיוחד בחיי היום יום של המטופלים. בואו נבדוק יחד מהו ניתוח שאיבת שומן, מה מחיר שאיבת שומן ונגלה כמה פרטים קריטיים שכדאי שיהיו אצלכם רגע לפני שאתם יוצאים לדרך.

מהו ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן הינו ניתוח אשר מיועד לבעלי משקל תקין שסובלים מהשמנה מקומית באזורים שונים כמו אזור המותניים, אזור שיפולי הבטן, אזור השוקיים והקרסוליים, אזור הירכיים, אזור הברכיים, אזור הזרועות, ואזור הסנטר. אורכו של ניתוח זה הוא בין שעה לשלוש שעות, בהתאם לצורך האסטטי של המטופל, ובהתאם למספר האזורים שבהם הניתוח יבוצע. ניתוח שאיבת שומן מתבצע בדרך כלל בהרדמה כללית, אך לעתים הוא מבוצע גם בהרדמה מקומית. אחד המדדים אשר מנבאים את הצלחת הניתוח הוא גמישות העור. אצל מטופלים שהינם בעלי עור אלסטי ומתוח התוצאות עשויות להיות טובות יותר מאשר אצל מטופלים שהעור שלהם הנו פחות אלסטי. שאיבת שומן אינה מתאימה לאלה אשר סובלים מהשמנת יתר כללית, והיא אינה מומלצת כטיפול שמטרתו היא ירידה במשקל.

הטכניקה של הניתוח

תחילה מחטאים את העור בחומר אנטיספטי, ומזריקים לשומן של האזור המנותח תמיסת מלח מדוללת, על מנת לרכך אותו. לאחר המתנה של כחצי שעה, המנתח מבצע חתכים קטנים של עד כשלושה סנטימטרים, אשר מוסתרים בדרך כלל בקפלי העור הטבעיים. דרך קפלים אלה מחדיר המנתח אל תוך החתכים קנולה, שהינה צינורית המגיעה בגדלים שונים, אשר מחוברת למשאבה. בעזרת צינורית הקנולה, המנתח יוצר תעלות בתוך השומן, והמכונה מבצעת שאיבה של השומן לתוך בקבוקי שאיבה.

כל מה שעומד מאחורי ניתוח שאיבת שומן

אנשים רבים בטוחים שעצם הבחירה במעבר ניתוח שאיבת שומן מסמלת רצון לשינוי חיצוני בלבד, אולם מאחורי הניתוח עומדים עוד רצונות רבים לשינוי. מעבר לשינוי החיצוני, שיתקבל כמובן באופן ישיר מהניתוח, יתקבלו עוד שינויים בנפש ובחיי השגרה של המטופל. אם נסתכל על הפן הנפשי, נגלה שאנשים רבים מסתובבים בחיי היום יום שלהם עם תחושות קשות של חוסר ביטחון, דבר שגורם להם להימנע ממפגשים חברתיים, להצליח בראיונות עבודה, ולקחת חלק בפעילויות שונות. לפיכך, אחרי ניתוח שאיבת שומן אותם אנשים יכולים להתחיל לבנות אט אט את הביטחון העצמי שלהם בחזרה, ולסגל לעצמם תחושות טובות של השלמה, הליכה בגב זקוף והרגשה טובה בכל מבט במראה מחדש.

מחיר שאיבת שומן

מחיר שאיבת שומן משתנה לפי פרמטרים שונים – האזור ממנו מתבצעת השאיבה, מספר האזורים בגוף שמהם תתבצע השאיבה, סוג השאיבה, והוותק והמומחיות של הרופא המנתח. עלות ניתוח שאיבת נקבעת לאחר פגישת ייעוץ בין המועמד לניתוח והמנתח. עלות הניתוח מושפעת ממספר גורמים המשפעים על מורכבות ומשך הניתוח. גורמים כגון: משקל המנותח, כמות עודפי השומנים וכמות עודפי העור. גורמים אלו משפעים על מחיר הניתוח ועל כן הוא יכול להשתנות ממטופל למטופל.

כמה עולה שאיבת שומן

בהתאם לכל אלו, ניתן להתחיל ולהרכיב תמונת מצב ראשונית לגבי מחיר שאיבת שומן שלו כדאי שתתכוננו עבור ביצוע של ניתוח שאיבת שומן. חשוב להבין שניתוח שאיבת שומן אחד אינו זהה לניתוח שאיבת שומן אחר, שכן הוא יכול להיות באזורים ספציפיים או להתפרש על פני כל האזורים בגוף, לדוגמה. לכן, תוכלו למצוא ניתוח שאיבת שומן שיתמקד באזור אחד ויביא איתו מחיר שנע בין 5,000 ₪ ל-25,000 ₪, לעומת ניתוח שאיבת שומן שמתמקד בכל האזורים, ויביא איתו מחירים שיכולים גם לנוע בין 50,000 ₪ ל-100,000 ₪, ולעיתים אף יותר.

בכל מקרה, מדובר על מחירים משתלמים ביותר למען קבלת המראה החיצוני שתמיד חלמתם עליו, ולכן אם תצליחו להיערך מראש עם תקציב שיאפשר לכם לא להתפשר על הניתוח – תוכלו ליהנות מתוצאות שישביעו את רצונכם. כמובן שחשוב לבחור בקליניקה מקצועית לביצוע הניתוח, שתוכל להבטיח במאת האחוזים שהתוצאות מהניתוח יהיו טובות ומספקות.

מחיר שאיבת שומן
מחיר שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן אצל ד"ר יורם וולף

ד"ר יורם וולף הוא מנתח פלסטי לכירורגיה פלסטית, והוא בעל ניסיון של שנים רבות בביצוע ניתוחי שאיבת שומן. ד"ר וולף מעניק למטופלים שלו טיפול מקצועי ביותר והוא מלווה את המנותח לאורך כל השלבים השונים של הניתוח, משלב השיחה הראשונית ועד לשלב החלמתו הסופית של המטופל.

תוכן עניינים לניווט מהיר

שאלות נפוצות

ההחלטה על שאיבת שומן מלווה, מטבע הדברים, בהתלבטויות, בחששות שונות ובשאלות רבות. בחלק זה ריכז עבורכם ד”ר וולף שאלות חשובות בנושא שאיבת שומן ואת התשובות עליהן

דילוג לתוכן