ד"ר וולף פיתח שיטה חדשנית לניתוח מתיחת בטן ללא נקזים

ד"ר וולף פיתח שיטה חדשנית לניתוח מתיחת בטן ללא נקזים
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

הבטן הינה בין האברים מהם האדם הממוצע הכי פחות מרוצה. למעשה, כמעט כל אדם מנסה לשנות או לעצב את הבטן שלו בצורה זו או אחרת. תרגילי בטן,תרגילי אירובי, אימוני כוח, ניתוחים וטיפולים רפואיים שונים – כל אלו מתבצעים על מנת לשפר את מראה הבטן ולהפוך אותה לאסתטית יותר. ניתוחי הבטן הקיימים כוללים לא מעט סכנות. ביניהם – הסרומה, היא מצב של הצטברות נוזלים באזור הניתוח, המטומה, מצב של הצטברות דם, תסחיף ריאתי היוצר קרישי דם וכן נקז לבטן התחתונה או לטבור.

הסיכון הגדול ביותר בעת ביצוע ניתוח מתיחת בטן הינו ניתוח הבטן הקלאסי המבוצע באמצעות נקזים. מטרתם של הנקזים בניתוח מתיחת בטן הינו ניקוז הנוזלים המצטברים במהלך הניתוח. נקזים אלו עלולים לגרום לכאבים משמעותיים לאחר הניתוח וכן אחראיים לתופעה של האטה בהחלמה. במקביל, בתפירה לא נכונה של הנקזים, יכול להיגרם למנותח נזק של ממש.

תודות לשיטה החדשנית של ד"ר וולף ניתן ליהנות כיום מניתוח מתיחת בטן ללא שימוש בנקזים וללא הנזק שהם גורמים.

שיטה חדשנית למתיחת בטן

ד"ר יורם וולף הינו מומחה לכירורגיה פלסטית ולמתיחות בטן. תודות לניסיון רב שנים בתחום הניתוחים הפלסטיים הגה ד"ר וולף שיטה יחידה במינה למיצוק בטן, טיפולי מתיחה ושאיבות שומן. למעשה, כל טיפול הינו בעל מהות ייחודית משלו ונועד לתת מענה לבעיה שונה. תודות לשיטה הייחודית של ד"ר וולף ניתן לבצע טיפולים משולבים שונים הכוללים מתיחות ושאיבות שומן.

השיטה החדשנית של ד"ר וולף מאפשרת למתוח את הבטן ולהעניק לה מראה צעיר ורענן. בשיטה זו נשאבים שומן מהמתניים ומהבטן מבלי להסב נזקים שונים לגוף. בשל המצאת השיטה החדשנית לשאיבת שומנים זכה ד"ר וולף לא מזמן בכנס בברזיל בו הציג את השיטה וזכה לפרס על חדשנות מטעם האיגוד הבינלאומי לכירורגיה אסתטית.

לפרטים נוספים ניתן לקרוא כאן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4577708,00.html

ISAPSposter

תעודת ההוקרה לד"ר וולף מISAPS- International Society of Aesthetic Plastic Surgery:

תעודת הוקרה על שיטת מתיחת בטן חדשנית

השכבה הנסתרת

על פי השיטה החדשנית של ד"ר וולף, ניתן מענה מושלם לבעיית ריכוז השומן באזור הבטן. הבטן כוללת שלוש שכבות מרכזיות: שרירים, שומן ועור. במקום למתוח את העור ולהדק את השרירים בלבד כפי שנעשה בכל ניתוח מתיחת בטן קלאסי, השיטה של ד"ר וולף מבוססת למעשה על גילוי שכבה נוספת בבטן, זוהי הקארפה. הקארפה הינה שכבה דמויית קליפה תחתיה מתחבר שומן. מדובר בשכבה העוטפת את כל גוף האדם למעשה. במקום להשליך את הקארפה לפח כפי שמבוצע בכל ניתוח מתיחת בטן, בשיטה החדשנית נמתחת הקארפה ומהודקת.

הידוק הקארפה מעניק למתיחה חוזק רב. דופן הבטן זוכה להיות חזקה הרבה יותר, זרימת הדם משתפרת והבטן עצמה הופכת חזקה יותר. מדובר בשיטה ההופכת את הבטן להרבה יותר אלסטית, אסתטית וחסינה לסיכונים בריאותיים משמעותיים.

דילוג לתוכן