החיים לא נגמרים בגיל 45

החיים לא נגמרים בגיל 45
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

נכון שאומרים ש-40 זה ה-30 החדש, אבל אם נודה על האמת, לא כל הנשים מרגישות ככה. בגיל 45, את עלולה להרגיש שהשנים, בתוספת הלידות שעברת, לא עשו עמך חסד ושהעולם אולי שייך לנשים צעירות יותר שעוד לא עברו לידות והגוף שלהן מוצק וחטוב, בדיוק כפי שהיית רוצה שהגוף שלך יראה. אז לפני שאת שוקעת בדכדוך או נמנעת מלהסתכל על המראה בכדי לא להיתקל ברפיון או במצבורי השומן בבטן שנשארו כתוצאה מהלידות, חשוב שתדעי שיש מה לעשות.

בשלב הראשון, תפנימי שהחיים ממש לא נגמרים בגיל 45 ובזכות המודעות לחשיבות המראה החיצוני, בשילוב עם הטיפולים והניתוחים החדשניים, את יכולה ליהנות מהגוף עליו את חולמת.

מחזירים לגוף את המראה הצעיר והטבעי

נשים רבות בשנות ה-40 לחייהן, חשות תסכול ממראה הגוף שלהן. במקרים רבים, מדובר בנשים רזות יחסית, אשר מה שמפריע להן זאת הבטן הרפויה או מצבורי שומן המתרכזים באזור מסוים בגוף. מאוד יכול להיות שאותן הנשים מקפידות על פעילות גופנית ועל תזונה נכונה, אך אותה בעיה, נותרת בעינה – ובחלק מהמקרים, לא ניתן לפתור אותה באופן עצמאי.

במקרים רבים, הגורמים לבעיה הם ההריונות, אשר יוצרים קרע בשרירים ובסיבי האלסטין, מה שמונע מהבטן לחזור ולהיות מוצקה כפי שאולי הייתה לפני ההריונות.

הפתרון למצב הזה, יגיע בדרך כלל בדמותם של ניתוחים קוסמטיים אשר ייעודם למתוח את האזורים הרפויים או לשאוב את השומנים מאותם האזורים בהם הם מתרכזים. התאמת הניתוח למטופלת, תוך ביצוע בדיקות מקיפות והבנה מעמיקה של השאיפות שלה, יאפשרו לה ליהנות בסיום התהליך, מהגוף מעוצב וחטוב, בדיוק כמו שהיא רוצה.

הגיל שאפשר להתחיל

החיים לא נגמרים בגיל 45 ומי שחושבת שכן, עושה לעצמה סוג של עוול, כי דווקא ההפך הוא הנכון – במובנים רבים, מדובר בגיל שאפשר להתחיל. אחרי שסיימתן עם לידות ועם הנקות, זה בדיוק הזמן בו אתן יכולות לדאוג לגוף שלכן ולמראה שלו. לעשות כושר גופני, להקפיד על תזונה נכונה וארוחות מושקעות יותר ובמידת הצורך, לפנות לטיפולים ולניתוחים המתאימים אשר יאפשרו לכם ליהנות מגוף מושלם ומתחושה טובה.

קביעת פגישת ייעוץ עם מנתח פלסטי מקצועי ומנוסה, תהווה צעד ראשון ומשמעותי, בדרך להבנה מלאה לגבי האפשרויות המוצעות לכן בתחום. השלב הבא, תהיה כמובן ההחלטה לגבי סוג הניתוח ועם סיום התהליך, תוכלו ליהנות סוף סוף מגוף מעוצב יותר, צעיר יותר ויפה יותר.

דילוג לתוכן