הצערת עור וטיפול בקמטים במכשיר CO2

הצערת עור וטיפול בקמטים במכשיר CO2
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

מראה הפנים שלנו הוא אחד הדברים החשובים לנו, וככל שעשורי החיים נותנים בנו את אותותיהם אנו מקדישים למראה הפנים יותר תשומת לב. גברים וגם נשים מבחינים בקמטים המתחילים להיווצר בצדי הפה, בקמטוטים הקטנים מסביב לשפתיים ובקמטי הצחוק מסביב לעיניים. עם השנים העור מתחיל לאבד גמישות ולעתים קרובות נוצרים עליו גם כתמים שהם תוצאה של חשיפה לשמש ושינויים הורמונליים.

המטרה: להחזיר את המראה הצעיר

בעידן המודרני, כשעדשת המצלמה הסלולרית קרובה אל פנינו מאי פעם, אנחנו רואים כל קמט וכל כתם. הרצון להיראות טוב בכל רגע נתון ובעיקר כשאירועים גדולים ומצולמים מתקרבים מביא את כולנו לנסות פתרונות שונים שלכולם מטרה אחת – להיראות צעירים יותר וזוהרים יותר.

גם כשאנחנו מקפידים ומקפידות על שתייה מרובה, על אוכל בריא ופעילות גופנית ועל הזנת העור וטיפוחו בעזרת קרמים – את סימני הזמן אי אפשר לעצור ללא התערבות. אבל לפני שמתייאשים או פונים לניתוח פלסטי יש בהחלט מה לעשות, ואפשר לשפר את מראה עור הפנים באופן משמעותי גם ללא ניתוח.

הפתרון: טיפול בקמטים בלייזר CO2RE

טיפולי פילינג לעור הפנים ידועים כיעילים, ועם השנים והשיפורים בטכנולוגיות הם הופכים ליעילים אף יותר, ויכולים להביא לשיפור משמעותי במצב הקמטים והכתמים, ללא התערבות ניתוחית, ובזמן החלמה קצר יחסית.

מכשיר הלייזר הפרקציונלי, המוכר גם כ-CO2RE, הוא אחד היעילים לטיפול בקמטים ולהצערת עור הפנים. המכשיר, המבצע פילינג בלייזר, מאפשר דיוק רב, והקרניים שהוא שולח, בשש רמות שונות, מסוגלות להגיע לשכבות עור בעומק שונה. כך ניתן לטפל בעזרתו בצלקות בחומרה משתנה, בקמטים, בנזקי אקנה ולהצעיר את העור, למצק אותו ולרענן את עור הפנים.

איך עובד טיפול פילינג בלייזר?

קרן הלייזר נוגעת בעור בנקודות זעירות ומדויקות של אנרגיית חום, היישר אל האזור שבו דרוש הטיפול. הלייזר יוצר פגיעה מבוקרת בעוצמה הנכונה והנדרשת, והנקודות הפגועות מוקפות בעור בריא. נקודות הפגיעה הזעירות מעודדות את העור להתחדש ולייצר קולגן ותאי עור חדשים, וכך משיגים חידוש רקמות, מיצוק ומראה עור בריא וזוהר יותר.

התוצאות:

הטיפול במכשיר CO2REאינו ארוך: בין 20 דקות לחצי שעה בלבד. ההחלמה אינה מסובכת, ונמשכת בין 7 ל-10 ימים: בימים הראשונים העור מתקלף (כמו לאחר חשיפה לא מוגנת לשמש) ויש להימנע מחשיפה ישירה לשמש. הקפדה על הוראות נוספות שיתקבלו לאחר הטיפול במרפאתנו תביא אותך לתוצאות מעולות ולעור פנים רענן ובריא יותר.

דילוג לתוכן