הרמת חזה – דברים שחשוב לדעת טרם ההליך

הרמת חזה – דברים שחשוב לדעת טרם ההליך
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח פופולרי במיוחד ונשים רבות בוחרות לבצע אותו משיקולים אסתטיים וללא כל צורך רפואי. נשים אלו מבקשות להחזיר את מראה החזה שהיה להן לפני מספר שנים באמצעות הניתוח.

ממה נגרמת צניחת שדיים

ראוי לציין כי צניחת שדיים אינה נגרמת אך ורק כתוצאה מהריון והנקה אלא בשל הזדקנות העור ולעיתים הדבר נובע מגודלם של השדיים ודיאטות קיצוניות. את הניתוח מומלץ לעשות לאחר סיום תקופת הלידות וההנקות.

מהן ההכנות הדרושות לניתוח

רגע לפני ההכנות לניתוח הרמת חזה, חשוב ביותר לבחון האם השדיים באמת נפולים. המדד לכך הוא המיקום של הפטמה ביחס לקפל התחתון בו יש חיבור של השד לחזה.

לאחר ההחלטה יש להיפגש עם מנתח פלסטי

לאחר קבלת ההחלטה על ניתוח הרמת חזה חשוב ביותר להיפגש עם מנתח פלסטי מומלץ. מנתח פלסטי יבדוק קודם לכן האם אכן יש צורך בניתוח או שמא אפשר לוותר עליו. במסגרת הפגישה עם המנתח יהיה צורך לבחון את הציפיות מהניתוח, כאשר הרופא יעניק הסבר מפורט לגבי הניתוח.

למה חשוב לבחור רופא מומחה

במידה ויש רצון לבצע ניתוח הרמת חזה קיימת חשיבות רבה לבחור רופא מומחה בתחום, כזה אשר צבר ניסיון רב בתחום ביכולתו לבצע את הניתוח בצורה המקצועית ביותר , לרבות היכולת להפחית את רמת הסיבוכים לאחר הניתוח ויעניק לשדייך את המראה הטבעי ביותר .

בדיקות הנעשות טרם הניתוח

טרם ניתוח הרמת חזה חשוב ביותר לבצע בדיקות דם ולעיתים יהיה צורך לבצע ממוגרפיה בהתאם לשיקולים של הרופא המטפל. יתרה מכך, בשבועות לפני הניתוח חל איסור על ביצוע דיאטה חריפה העשויה לפגוע בתוצאות הניתוח.

מה אסור לעשות לפני ואחרי הניתוח

לפני הניתוח חשוב ביותר להפסיק לעשן וכן להפסיק ליטול כדורים לדילול דם. יתרה מזאת, חל איסור לההיחשף לשמש. כמו כן, אין לעבור את הניתוח בימים של מחזור חודשי או בעת מחלה.

לסיכומו של דבר

לסיכומו של דבר קיימת חשיבות עליונה לביצוע ניתוח אצל מנתח פלסטי מומלץ אשר בעל ניסיון רב בתחום ויש ביכולתו להעניק לך את התוצאה הטובה ביותר. חשוב ביותר להישמע להוראות הרופא , לפני ואחרי הניתוח, על מנת לגרום לניתוח להצליח.

דילוג לתוכן