טיפולי וניתוחי הפנים שיהפכו אותך לצעירה יותר

טיפולי וניתוחי הפנים שיהפכו אותך לצעירה יותר
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

הפנים שלנו הן המרכיב העיקרי בכרטיס הביקור שאנחנו מציגים לעולם. עם השנים מתרחשות מספר תופעות שמבגרות במידה משמעותית את העור הפנים, וכמו כן מצטברים נזקים שונים שפוגמים גם בהם בדימוי העצמי ובאיכות החיים. הרפואה האסתטית מספקת מענה אפקטיבי מאוד לכל אותן תופעות – ומאפשרת לנו ליהנות ממראה חיוני, שובה לב וטבעי.

מילוי קמטים

עור הפנים הופך עם הזמן ליותר ויותר דק ולכן צצים קמטים. במיוחד ניתן לראות אותם בין השפתיים לאף ובצידי הפה (סביב העיניים והמצח ישנה גם כן התקמטות, אבל היא תוצר של פעילות שרירים ולא קשור לעור).

הטיפול המתאים במקרים אלה הוא פשוט מילוי של הקמטים כך שהם יהפכו להרבה פחות בולטים ובעצם עור הפנים יהיה שוב חלק ונאה. חומר המילוי האידיאלי הוא חומצה היאלרונית – חומר שהגוף מייצר באופן טבעי ושהאיכות הבולטת שלו הוא אצירת לחות בתאי העור.

ההזרקה פשוטה ומהירה (הטיפול נמשך כ- 30 דקות) אבל חייבת להיות מדויקת ולכן למרות שהחוק מאפשר לכל רופא להזריק את החומצה ההיאלרונית חשוב להגיע לפלסטיקאי מנוסה. תופעות הלוואי מועטות ולא משמעותיות ולכן ניתן לחזור לשגרה מלאה מיד אחרי הטיפול. התוצאות נראות לעין תוך מספר ימים ומחזיקות מעמד עד שנה.

מיצוק עור הפנים

הרפואה האסתטית השתכללה מאוד בשנים האחרונות ונעזרת בטכנולוגיות מתקדמות. אחת מהן היא ELOS, שמנצלת גלי רדיו ואנרגיית אור כדי למצק את עור הפנים ולהפוך אותו למרשים במיוחד.

השילוב של שני סוגי האנרגיות מאפשר לטפל בכל סוג עור ובכל גוון. אחת ההשפעות העיקריות של הטיפול היא עידוד הגוף להגביר את קצב הייצור של הקולגן והאלסטין, שני חלבונים שיוצרים רקמות עור חדשות – שבאופן טבעי יהיו חלקות ומוצקות כך שהשינוי יהיה משמעותי.

הסרת פיגמנטציה וכתמי עור

לכתמים שמשאירה השמש על הפנים ונגעי עור נוספים יש מענה בשתי דרכים עיקריות: פילינג או טיפול מבוסס IPL(אנרגיית אור ממוקדת). פלסטיקאי מנוסה יודע להתאים לכל מטופלת ומטופל את השיטה האופטימלית עבורם בדרך למראה צעיר ונחשק.

ציפוי שיניים

עוד תופעה שמחמירה עם השנים היא הפיכת גוון השיניים מלבן לצהבהב. בנוסף ישנם מצבים שבהם שן שבורה חלקית מקשה עלינו לחייך בפה מלא וללא חשש, וגם מרווח בין שיניים ניתן להעלים באמצעות ציפוי.

ציפוי שיניים ניתן לבצע במספר דרכים. החומרים העיקריים שמשמשים למטרה זו הם חרסינה וקומפוזיט. ציפוי שיניים קומפוזיט, טיפול שמוכר גם בשם "סתימה לבנה", מתאים למקרים היחסית קלים ובהתאם היתרון הבולט שלו הוא מחיר אטרקטיבי. החיסרון של אופציה זו בהשוואה לציפוי חרסינה הוא העמידות – ציפוי החרסינה מחזיק מעמד כ-10 שנים ואילו הקומפוזיט רק מספר שנים.

לחרסינה יש עוד יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו: השקיפות של החומר מייצר מראה טבעי להפליא, וכאמור אנחנו חיים בעידן שבו מצד אחד אנחנו משנים את הפנים שלנו, ואפילו במידה ניכרת, אבל מצד שני מקפידים על שימור הטבעיות. למידע נוסף על האפשרויות השונות של ציפוי השיניים ומציאת האופציה המתאימה לכם ביותר, בקרו באתר https://www.drjerry.co.il/he/.

דילוג לתוכן