טיפול באקנה במכשיר לייזר CO2RE

טיפול באקנה במכשיר לייזר CO2RE
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

האבחון הנכון – תחילת הפתרון

אקנה יכול להותיר בעור כתמים אדומים כהים, והצטלקויות ברמות שונות של חומרה, שהטיפול בהן מורכב ודורש שילוב של שיטות. הצלקות בעור יכולות להיות בולטות וגבשושיות, או קעורות ושקועות – מה שידוע כ"חטטים". הצלקות והחטטים פוגעים במרקם הטבעי של העור, ויוצרים עוגמת נפש רבה, בעיקר כשמדובר בפנים.

טיפול באקנה צריך להתחיל באבחון אצל רופא מומחה. חשוב להקפיד על טיפול נכון, מכיוון שטיפול שגוי עשוי להחריף את המחלה ולהביא לכתמים ולצלקות. הטיפול לרוב משלב הזרקות של חומרי מילוי וטיפול לחידוש העור דוגמת פילינג בלייזר.

איך מתבצע טיפול בלייזר CO2RE?

המכשיר CO2REמבצע פילינג באמצעות לייזר המעביר אנרגיית חום לרקמה, מקלף את שכבת העור הפגועה ומעודד יצירת רקמה חדשה. יתרון גדול של מכשיר CO2RE הוא באפשרות לקבוע את עוצמת הטיפול, ולהתאימו לכל מקרה באופן פרטני וייחודי. הלייזר הפרקציונלי CO2RE מאפשר דיוק רב, פוגע בעור בנקודות זעירות ויוצר כוויה באופן מבוקר. הפגיעה הזאת מעודדת את תאי העור להתחדש ולייצר קולגן.

AD4 7395

תהליך הטיפול

הטיפול מתבצע לאחר שהעור אולחש באופן מקומי בעזרת משחה ייעודית. הטיפול בלייזר פרקציונלי CO2REהוא טיפול בטוח, שההחלמה ממנו מהירה באופן יחסי, לעומת שיטות טיפול מסורתיות יותר. במקרה של חטטים בעור אפשר לשפר את מרקם העור באמצעות הזרקות של חומצה היאלורונית / רדיאס לשיפור איכות העור ומילוי של השקעים.

התוצאות:

שיפור משמעותי במצב העור מושג לאחר סדרת טיפולים. מספר הטיפולים הנדרש תלוי בחומרות הצלקות, ולעתים יש צורך בטיפולים משמרים בפרקי זמן המשתנים ממטופל/ת למטופל/ת. כתוצאה מטיפולים בלייזר CO2RE משתפר בעור המטופלים גם מראה הקמטים ומרקם העור, ומושג מראה צעיר יותר.

לייזר CO2REלטיפול בכל סוגי הצלקות

טכנולוגיית הלייזר הפרקציונלי מסייעת בשיפור מרקם העור – ולא באקנה בלבד. ניתן לטפל בעזרתה בכל מקום בגוף שבו יש צורך בהתחדשות העור ובהעלמת צלקות.

מדובר בצלקות לאחר ניתוחים, צלקות שנגרמו ממחלות עור שונות וכמובן – צלקות עקב אקנה. מחקרים הראו כי לאחר 3 טיפולים נצפה שיפור בשיעור כ-40% במרקם העור ובמראה הצלקות, ולאחר 10 טיפולים נצפה שיפור בשיעור כ-90%.

במרפאתנו מבצעים אבחון ראשוני של סוג הצלקת, ובירור של חומרת מצב העור. לאחר האבחון יותאם סוג הטיפול.

co 20before after

co2 bedore after

דילוג לתוכן