כל מה שצריך לדעת על ניתוח פלסטי

כל מה שצריך לדעת על ניתוח פלסטי
26.9 | פורסם ע״י: ד״ר וולף

כל אחת רוצה להשיג מראה צעיר ורענן יותר. לאחת די להתאפר, לשנייה די ללבוש בגד יפה, אך יש נשים שאינן מסתפקות בכך. למעשה, קיימות נשים שאינן מרוצות מגופן, ולכן הן מחפשות לבצע ניתוח פלסטי ובהקדם. קיימים ניתוחים פלסטיים שונים, חלקם מורכבים יותר ואחרים מורכבים פחות. מבין הניתוחים השונים ניתן להזכיר ניתוח פלסטי באף, שאיבת שומן, הגדלת חזה, הרמת עפעפיים, עיצוב הטבור ועוד.

מה כדאי לדעת לפני שנכנסים לשולחן הניתוחים?

ההחלטה לבצע ניתוח פלסטי הינה החלטה מורכבת שצריכה להיעשות בכובד ראש. אלה כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים לבצע את הניתוח:

· האם את באמת צריכה את זה – חשוב לבצע ניתוחים פלסטיים מהסיבה הנכונה. מכיוון שמדובר בניתוח שעלול להשפיע על מהלך החיים, יש לוודא שאת שלמה עם ההחלטה. מכל מקום, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לבדוק אם את יכולה להסתדר ללא הניתוח. לדוגמה, האם ניסית לעשות דיאטה בריאה לפני שאת פונה לבצע ניתוח לשאיבת שומן?

· האם זו באמת ההחלטה שלך – לפעמים אנו מושפעות מהסובבים אותנו. זו יכולה להיות פרסומת נוצצת, או הערה של אחד השכנים שהאף שלך נראה גדול מדיי. על כל פנים, ההחלטה על ניתוח פלסטי צריכה להיות שלך בלבד, מבלי להיות מושפעת מהסביבה. כך שאם את יודעת שאת נמצאת בתקופה מתוחה, תחזרי לבחון את האפשרות של הניתוח בתקופה רגועה יותר.

· הכירי את תופעות הלוואי והסיכונים – לפני שאת מבצעת את הניתוח, עלייך להכיר את כל ההשפעות שלו. כיצד הפרוצדורה תשפיע על הבריאות שלך? עם זאת, כאשר מנתח פלסטי מקצועי מבצע את העבודה, הסיכונים אינם גבוהים. עם כי עדיין חשוב להיות מודעת להם.

מיהו המנתח שלך?

אחד הדברים הראשונים שאת צריכה לעשות כשאת חושבת לבצע ניתוח פלסטי היא לבחור את המנתח שלך. למרבה הצער, שוק הניתוח הפלסטי פרוץ למדיי, כך שלא אחת ניתן להבחין בשרלטנים המתחזים לרופאים כדי לעשות יותר כסף. המנתח הפלסטי צריך להיות רופא המתמחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית שעבר הכשרה מיוחדת ויש לו כמה שנים טובות של התמחות. מנתח מקצועי ילווה את המטופלת לאורך כל הדרך ויעניק לה יחס אישי.

דילוג לתוכן