לפני ואחרי ניתוח מתיחת בטן – מתי מתחיל השינוי?

לפני ואחרי ניתוח מתיחת בטן – מתי מתחיל השינוי?
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

ניתוח מתיחת בטן הוא אחד מסוגי הניתוחים שהולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר. נשים רבות שסיימו את תקופת הלידות שלהן ורוצות שהבטן תחזור להיות שטוחה ואסתטית כמו שהיא הייתה לפני כן, כמו גם גברים ונשים רבים שהשילו ממשקלם מספר רב של קילוגרמים ונותרו עם עודפי שומן, מוצאים בניתוח מתיחת בטן את מבוקשם.

הוא אכן עושה שינוי מדהים. ניתוח מתיחת בטן, כשמו כן הוא, מותח בטן רפויה ומחזיר את המראה הטבעי. אימוני כושר ותזונה נכונה שחשובים מאוד לבריאות הכללית ומאפשרים לך לשמור על משקל תקין, לא יעניקו לך את התוצאה אותה מעניק הניתוח.

מה בעצם קורה לפני הניתוח ומה אחריו? מתי רואים את השינוי? הנה כמה דברים שחשוב לדעת…

לפני הניתוח

לא פעם, נשים מגיעות לניתוח מתיחת בטן עם ציפיות גבוהות מאוד. לכן, חשוב מאוד להבין תחילה למה הן נכנסות. השלב הראשון שמתקיים לפני הניתוח, הוא פגישת ייעוץ ובדיקה מקדימה אצל הרופא המנתח. במהלך הפגישה, המטופלת מבטאת את ציפיותיה, הרופא המנתח בודק תחילה את התאמתה של המטופלת, אשר במידה ונמצאה מתאימה, מקבלת הסבר כיצד הניתוח מתבצע, מה הולך להיות ומהו מהלך הניתוח. הרופא בודק ומעריך מה יהיו התוצאות, כאשר לכל אישה יש גוף שונה והתוצאות הצפויות בהתאם.

לניתוח צריך להגיע ללא תכשירים וקרמים על הגוף, ללא איפור, לק, שיניים תותבות או כל תכשיט שהוא. חשוב להגיע רגועים ולסמוך על המנתח שמאחוריו הצלחות רבות מאוד.

אחרי הניתוח

אחרי הניתוח יש מספר הוראות שחשוב להקפיד עליהן בשביל להגיע להחלמה מהירה בזמן הקצר ביותר. ביום יומיים הראשונים שלאחר הניתוח, רצוי לנוח ובעיקר לשכב על הגב, צריך להקפיד על הניקיון וההיגיינה של מקום הניתוח מכיוון שעשויות להיות הפרשות, וכמובן, לחזור לפעילות שגרתית קלה כבר כמה ימים לאחר הניתוח. חשוב לחגור חגורת בטן במשך 4 שבועות לאחר הניתוח.

הקפדה על הוראות הרופא ונטילת התרופות שהוא ייתן כמו גם הימנעות מפעילות מאומצת, יסייעו לחזור כמה שיותר מהר לשגרה הברוכה. חשוב להגיע לביקורות אשר נקבעו במועדים מסוימים, ד"ר וולף עושה גם ביקורות טלפוניות, כך שהכול יהיה כל הזמן תחת שליטה, השגחה ומעקב.

אז מתי מתחיל השינוי?

שאלת השאלות בניתוח מתיחת בטן היא מתי מתחיל השינוי. קשה יהיה לראות אותו מיד לאחר הניתוח מכיוון שבשבוע הראשון שלאחר הניתוח הנפיחות בבטן מגיעה לשיאה. לאחר-מכן היא מתחילה לרדת בקצב מדורג.

תופעות הנפיחות ושטפי הדם כמו גם התמוססות התפרים יתרחשו בין שבוע לעשרה ימים לאחר הניתוח, ולאט לאט ייראו תוצאות הניתוח שהן מתיחה של הבטן והיעלמות של עודפי שומן, בדרך כלל כמו שהוסבר במהלך הפגישה עם ד"ר וולף ותיאום הציפיות.

התהליך לוקח מעט זמן אך הוא משתלם. מספיק להביט במראה כמה שבועות לאחר הניתוח ולחייך חיוך גדול בשביל להבין זאת.

דילוג לתוכן