מתיחת בטן – איך זה עובד, למי זה מתאים ומה לגבי המחיר?

מתיחת בטן – איך זה עובד, למי זה מתאים ומה לגבי המחיר?
29.03.2021 | פורסם ע״י: ד"ר וולף

נשים רבות ברחבי הארץ וברחבי העולם מוצאות את עצמן מתמודדות עם חוסר שלמות בכל הנוגע למראה החיצוני שלהן. אצל נשים מסויימות מדובר על קמטי הפנים, אצל חלק מדובר על צורת האף ואצל חלק מדובר על צורת הבטן שלהן. ניתוח מתיחת בטן הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעולם, הוא מאפשר לאותן נשים לחוות התחדשות והשלמה מלאה עם הנראות שלהן, זאת הודות לניתוח שמעניק לבטן מראה מתוח, בנוי וצעיר יותר. במאמר הקרוב נדבר על מתיחת בטן מחיר ונראה מה זה דורש ממי שניגשת לבצע אותו. אומנם המאמר פונה לקהל הנשים אולם לאחרונה הפופולריות של ניתוח זה עלתה גם בקרב הגברים.

איך זה עובד?

ניתוח מתיחת בטן יכול להתבצע בכמה שיטות, אולם כולן כוללות את אותו ההליך. במסגרת ניתוח של מתיחת בטן יתבצע הידוק של השרירים, יישאבו עודפים של שומן בבטן וכן יוסרו עודפי עור. אופי הניתוח ושיטת הביצוע שלו יקבעו בהתאם לתיאום ציפיות מול המטופלת ובהתאם לשיטה הרפואית הטובה ביותר בהתאם למצבה הגופני.

אחד היתרונות של ניתוח מתיחת בטן היום הוא שהוא יכול לכלול גם שאיבת שומן, ולכן מדובר על תהליך שקורה בבת אחת ובהרדמה אחת, בלי צורך להגיע כמה וכמה פעמים לקליניקה כדי לבצע ניתוחים שונים.

למי זה מתאים?

ניתוח מתיחת בטן מתאים לכל מי שאינו שלם עם מראה הבטן שלו. האוכלוסיה הנפוצה ביותר לביצוע ניתוח מתיחת בטן היא אוכלוסיית נשים שנמצאות אחרי הריון, או לאחר ירידה דרסטית במשקל אבל כפי שכבר ציינו, גם גברים גילו לאחרונה את ניתוח מתיחת הבטן שמשיב להם את המראה החטוב והמעוצב.

מה המחיר של מתיחת בטן?

רוב האנשים הפונים לבצע ניתוח מתיחת בטן פונים בתחילה ושואלים, בצדק, מה המחיר. שאלה זו, על אף חשיבותה, היא האחרונה שיש לשאול, וזאת כיוון שתחילה יש לברר את הסוגיות הרלוונטיות ביותר מבחינה רפואית, בטרם נגיע לשאלה על המחיר של הניתוח.

על כן, לאחר שהתייעצתם עם המנתח הפלסטי שלכם לגבי ניתוח מתיחת הבטן, נוכחתם כי אתם אכן מתאימים לבצע אותו, והכנתם תוכנית לניתוח עם המנתח – או אז יוכל המנתח הפלסטי לדבר איתכם על המחיר. כמובן כשמדובר בניתוח, פרמטר המחיר הוא אחד הפרמטרים האחרונים שצריך לקחת בחשבון. המלצות, שנות הניסיון של המנתח והמומחיות שלו הם הפרמטרים החשובים באמת!

דילוג לתוכן